تاریخ : 1401,چهارشنبه 08 تير14:00
کد خبر : 91000 - سرویس خبری : استان ها

ماجرای برخورد نامناسب شهرداری آسمان‌آباد با یک جانباز و برادر شهید ایلامی


ماجرای برخورد نامناسب شهرداری آسمان‌آباد با یک جانباز و برادر شهید ایلامی

انتظار از ریاست محترم دستگاه قضایی و دادستان محترم چرداول این است که نیروی انتظامی پیگیر جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان و مقصران...

فاش نیوز - حسین علیزمانی، فرزند جانباز مراد علیزمانی که پدرش به دلیل آزار و اذیت شهردار و شورای شهر آسمان‌آباد به ستوه آمده و کنترل خود را از دست داده و این مسئله باعث بروز سانحه و وارد آمدن صدمات جسمی به او شده که به علت شدت مصدومیت در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام بستری شده است، با ارائه‌ی توضیحاتی در مورد این حادثه می گوید: هیچ مقام یا مسئولی حق برخورد نامناسب و دور از اخلاق با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فاش نیوز، حسین علیزمانی با بیان اینکه جانبازان عزیز ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و احترام و تکریم این عزیزان در هر شرایطی واجب و از وظایف کارگزاران جامعه اسلامی است، افزود: باید توجه کرد که هیچ مقام و مسئول حق برخورد نامناسب با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد و انتظار از ریاست محترم دستگاه قضایی و دادستان محترم چرداول این است که نیروی انتظامی پیگیر جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان و مقصران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی ضمن رد هرگونه اهمال و عدم همکاری پدرش با شهرداری آسمان آباد، افزود: مشکل پدر جانبازم صرفاً واگذاری و تغییر کاربری ملک مسکونی خود بوده که شهرداری مانع از اجرای آن شده و در تمام مراجعات پاسخی دریافت نکرده است.
حسین علیزمانی با اشاره به پیگیری‌های مستمر گفت: در اقدامی دیگر نسبت به تشکیل پرونده‌ای به منظور استفاده از مزایای قانونی برای ایشان اقدام شده و این پرونده چندین بار برای مراجع ذی‌صلاح ارسال گردیده است؛ ولی تاکنون مورد تأیید قرار نگرفته است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

البته خبرنگار خبرگزاری فاش نیوز در ایلام نیز از طریق رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل بنیاد شهید پیگیر موضوع بوده و تلاش ها در این زمینه ادامه دارد.

حمیدرضا مرادی