تاریخ : 1401,دوشنبه 06 تير16:07
کد خبر : 91083 - سرویس خبری : حوادث

تخلف ۵ هزار میلیارد تومانی در یکی از شرکت‌های بانک دی



به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در یکی از شرکت های وابسته به بانک دی، پنج هزار میلیارد تومان تخلف شکل گرفته و پرونده قضایی در مراجع در این خصوص باز است.

تخلف 5 هزار میلیارد تومانی در یکی از شرکت‌های بانک دی

صبح امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سفر به استان‌های مختلف کشور یکی از برنامه‌های بنیاد شهید است، اظهار کرد: بنیاد شهید سعی دارد هرماه به یک استان کشور سفرکرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه‌های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گیلان را یکی از ولایتمداری‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: حضور در گیلان برای بنده افتخار است زیرا این استان دارای هشت هزار شهید سرافراز بوده و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند به این منظور باید نگاه ویژه‌ای به این استان در تمامی حوزه‌ها شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه بر ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور افزود: در تمامی سفرهای رئیس‌جمهور مبلغی برای ساماندهی گلزارهای شهدا اختصاص پیدا می‌کند که این مهم در گیلان هم انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از احداث مرکز توان‌بخشی ایثارگران در ۲۸ استان کشور خبر داد و افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی در ۲۸ استان کشور اقدامات خوبی شکل‌گرفته و این مراکز از چهار به ۲۸ مرکز رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی با ابراز تأسف از عدم اقدامات اولیه در خصوص احداث مراکز توان‌بخشی در استان گیلان بیان کرد: متأسفانه چهار استان ازجمله گیلان کارهای اولیه در خصوص احداث مراکز توان‌بخشی ایثارگران و جانبازان انجام‌نشده لذا با توجه به امکانات خوب در این استان و با همکاری تمامی نهادها ازجمله سپاه قدس گیلان این مرکز احداث خواهد شد.

وی عزم دولت را مبارزه با فساد در هر سطحی برشمرد و تصریح کرد: در یکی از شرکت‌های وابسته به بانک دی، پنج هزار میلیارد تومان تخلف شکل‌گرفته و پرونده قضایی در مراجع در این خصوص باز است و حتماً تا ریال آخر این مبلغ باز پس گرفته‌شده و بنیاد شهید با کسی در این مورد مماشات ندارد.

به نقل از فارس