تاریخ : 1401,شنبه 11 تير21:22
کد خبر : 91179 - سرویس خبری : استان ها

شهادت جانباز ۷۰ درصد اهل ثلاث‌باباجانی


شهادت جانباز ۷۰ درصد اهل ثلاث‌باباجانی

جانباز ۷۰% شهید حاج «بهرام خون‌سیاوشان»، پس از سال‌ها جانبازی و صبر و استقامت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست...

فاش نیوز- جانباز 70% شهید حاج «بهرام خون‌سیاوشان» از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها جانبازی و صبر و استقامت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد اهل ثلاث‌باباجانی به همرزمان شهیدش پیوست

این شهید بزرگوار به دلیل بیماری در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری بود و شامگاه گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
وی ادامه داد: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار امروز در مرکز شهرستان برگزار شد .

پیکر این شهید والامقام در روستای «کیسله» این شهرستان به خاک سپرده شد.


«بهرام خون‌سیاوشان» سال ۱۳۴۹ در روستای «پشت کر» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به دنیا آمد ودر۱۹ شهریور ۱۳۶۴ و در سن ۱۵ سالگی با عضویت در بسیج وارد جبهه‌های جنگ شد وسرانجام در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شاخ شمیران ثلاث باباجانی در حین درگیری با نیرو‌های دشمن بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر، صورت، دست و پا مجروح شد.

آیت‌الله مصطفی علما، امام‌جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه  در پیام مشترکی شهادت جانباز گرانقدر حاج «بهرام خونسیاوشان» را تسلیت گفتند . 

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درشهادت جانباز بهرام خونسیاوشان
در متن این پیام آمده است:

 

انا الله و انا الیه راجعون
جانباز گرانقدر ۷۰ درصد حاج بهرام خونسیاوشان که از نمونه‌های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.
بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و شهدای گرانقدر خواهد بود.
بدینوسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهید پرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار علیهم السلام را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نماییم.