تاریخ : 1401,یکشنبه 12 تير17:05
کد خبر : 91220 - سرویس خبری : استان ها

جانباز گلستانی آسمانی شد


جانباز گلستانی آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "داود ادیبان"، از جانبازان استان گلستان پس از سال‌ها صبوری و استقامت در یکی از بیمارستان های گرگان به شهادت رسید...

فاش نیوز - "داود ادیبان" جانباز 70 درصد استان گلستان بعد از سپری کردن عمری پُر برکت و مجاهدت در راه انقلاب و کشورش شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «داود ادیبان» به خیل یاران شهیدش پیوست 
جانباز 70 درصد "داود ادیبان" از یادگاران دفاع مقدس و از جانبازان استان گلستان پس از سال‌ها تحمل مرارت و سختی و آلام ناشی از مجروحیت در یکی از بیمارستان های گرگان به شهادت رسید.
بنا بر این گزارش پیکر جانبازِشهید ادیبان فردا دوشنبه 13 تیرماه با حضور ایثارگران و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری استان گلستان تشییع و درگلزار مطهر شهدای امام زاده عبدالله گرگان در جوار دیگر همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.
جانباز 70 درصد داود ادیبان دراول شهریور 1328 در شهرستان تبریز در خانواده ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشور و با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و ایران اسلامی برای مقابله با خصم زبون به جبهه اعزام شد و در دوم فروردین 1361 بر اثر اصابت ترکش به سرش بشدت مجروح و مدال پرافتخار جانبازی را کسب کرد.