تاریخ : 1401,دوشنبه 13 تير12:31
کد خبر : 91230 - سرویس خبری : اخبار

امنیت پایدار در مرزهای غربی برقرار است



سرلشکر باقری درباره وضعیت امنیت در کردستان گفت: امنیت پایداری در منطقه حاکم است و این در نتیجه تلاش نیرو‌های مسلح است.

 

امنیت پایدار در مرزهای غربی حاکم است سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که امروز (یکشنبه) به استان کردستان سفر کرده است، در بدو ورود به سنندج، درباره اهداف سفر خود به این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت امنیت هم در کردستان و هم مرز‌های آن فوق‌العاده مطلوب است و مشکلی نداریم؛ البته بعضاً شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیرو‌های مسلح اعم از مرزبانی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش، همگی از زمین و هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.

وی هدف از این سفر را سرکشی به نیرو‌های مسلح، بررسی موضوعات مربوط به نیرو‌های مسلح، امنیت منطقه و بخصوص مرز‌های کردستان و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در همکاری با دولت و کمک به مردم خواند و گفت: طی جلسات یک ماهه، بررسی‌های کامل ارکان گوناگون ستاد کل در نیرو‌های مسلح کردستان انجام شده است تا بتوانیم تصمیمات لازم را بگیریم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: خدا را شکر می‌کنم که فرصتی شد به سرزمین کردستان بیایم و عرض ارادت و سلام به مردم خونگرم این استان داشته باشم.

سرلشکر باقری امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.


منبع : دفاع پرس