تاریخ : 1401,دوشنبه 13 تير16:16
کد خبر : 91260 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

طرح‌های «لبیک» ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند



امیر سرتیپ «قربانی» اجرای طرح‌های لبیک را موجب دستیابی ارتش به اوج اقتدار دانست و گفت: ما وظیفه داریم که این طرح‌ها را به بهترین نحو اجرا کنیم تا یک ارتش آماده ظهور و مقتدر داشته باشیم.

 

طرح‌های «لبیک» ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند امیر سرتیپ «یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم جهاد تببین که در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان برگزار شد، با بیان اینکه باید دانش اسلامی را در فضای مجازی گسترش دهیم، اظهار داشت: مسیر انقلاب، مسیر روشن و درستی است و در این مسیر، باید به فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های لبیک، ارتش را به اوج اقتدار خود می‌رساند، افزود: طرح‌های لبیک، شیرازه و مأموریت‌های اصلی نیروی زمینی را از صفر تا صد مشخص کرده و ما وظیفه داریم که این طرح‌ها را به بهترین نحو اجرا کنیم تا یک ارتش آماده ظهور و مقتدر داشته باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اهمیت فضای مجازی در مواجهه با توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این امر مهم داشته باشیم تا بتوانیم از آن خوب استفاده کنیم و نباید اجازه دهیم که دشمن خانواد‌ه‌ها را از طریق فضای مجازی هدف قرار دهد.


منبع : دفاع پرس