تاریخ : 1401,چهارشنبه 15 تير16:04
کد خبر : 91324 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

این انصاف نیست!



رضا  -  فعلا تمام مشکل ایثارگران شده است جلسه اندر جلسه برای تبدیل وضعیت و سهمیه اتومبیل. انگاز جانبازان مشکل دیگری ندارند.

اولا باید حقوق جانبازان معسر را به خط فقر یعنی ده میلیون تومان برسانید. با حقوق ماهیانه 3 میلیون و 800 هزار نمیشه زندگی کرد.

دوما: چرا ایثارگران و جانبازان بیمه تکمیلی کامل و هزینه دندانپزشکی ندارند. مگر جانبازان از بدو تولد بی دندان بوده اند که آن را جزو بیمه نکردید؟ همه دستگاه های دولتی و بالخصوص بانک ها دارای بیمه تکمیلی دندان هستند.

سوما: این بحث ناعدالتی بالای 25 درصد و پایین 25 درصد و بالای 6 ماه جبهه و پایین 6 ماه جبهه را پایان دهید و یک وزارتخانه ایثارگران ایجاد کنید. چطور برای تشکیل وزارت بازرگانی این همه تلاش می شود ولی برای ایثارگران هیچ قدمی برداشته نمی شود؟! تا وقتی بنیاد شهید وزارتخانه نشود به مجلس هم پاسخگو نیست.

رابعا فکری به حال ایثارگران فاقد مسکن کنید و آنها را به طرح نهضت ملی حواله ندهید. بالخصوص که برای مستاجرین تهرانی که دماوند نزدیک ترین محل ثبت نام بود هیچ مکانی برای ثبت نام معرفی نشده و دماوند هم اعلام کرده فقط نام ساکنین دماوند را می نویسد.

خامسا: چرا مدرسه شاهد از ایثارگران پول ثبت نام می گیرد؟ باید برای تمام ایثارگران رایگان و برای افراد آزاد پولی باشد. با این کمک معیشت 3 میلیونی باید 900 هزار تومان هم پول ثبت نام بچه در مدرسه شاهد را بدهیم. این انصاف نیست.