تاریخ : 1401,شنبه 18 تير13:02
کد خبر : 91350 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد



مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان اموال و املاک کوثر به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن اجتماعات مجتمع شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد/ توسعه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی به ایثارگران ضروری است

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست توجه به حقوق ایثارگران را از تکالیف اصلی سازمان‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و گفت: ایجاد منابع لازم برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران از جمله ساخت بیمارستان، آسایشگاه و توسعه زیرساخت‌های سیاحتی باید در برنامه‌ریزی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به نیاز مبرم مسکن ویژه ایثارگران گفت: برنامه‌ریزی و پیشبرد امور در این حوزه ضروری است. سازمان اموال و املاک کوثر باید با برنامه‌ریزی و بررسی ویژه در مورد تعیین و تکلیف املاک تصرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به سرانجام رساندن آن اقدام کند.
معاون رئیس جمهور در پایان بر اقدامات عملی هرچه بیشتر و تسریع در اجرای مصوبات و تکالیف محوله به منظور مرتفع کردن نیازهای جامعه ایثارگری تأکید کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بیان نکات کلیدی و توصیه‌های لازم در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری پرداخت و احقاق حقوق و توجه به کسب روزی حلال را به عنوان امری مهم و اثرگذار به عنوان خط‌مشی امور جاری سازمان اعلام کرد.
محسن فرج الهی مدیرعامل مجمع عمومی سازمان اموال و املاک کوثر نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این سازمان ارائه داد و گفت: موضوع تمرکز اسناد به عنوان یکی از مأموریت‌های جدید و شاخص‌ترین فعالیت‌های صورت پذیرفته در سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع فدک، گفت: در حال حاضر امکان استخراج آمار دقیق و به تفکیک جزئیات از تمام اسناد و املاک تحت مالکیت بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت تصمیم‌گیری‌های آتی فراهم شده است.
در این نشست گزارش شرکت مفید راهبر به عنوان حسابرسی قانونی قرائت شد و بندهای آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این گزارش در خصوص صورت‌های مالی سازمان اموال و املاک کوثر مبین شرایط مطلوب این سازمان بود.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم