تاریخ : 1401,سه شنبه 21 تير18:55
کد خبر : 91377 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار

جشن ولایت و افتتاحیه سالن جدید باشگاه ایثار برگزار می شود


جشن ولایت و افتتاحیه سالن جدید باشگاه ایثار برگزار می شود

رونمایی از مستند تولید شده از زندگینامه عزیزان جانباز و شهدای این باشگاه، به همراه بهره‌برداری از سالن تازه ساز ۱۵۰ متری ورزش، نشاط و تفریح...

فاش نیوز - باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار تهران مراسم جشنی را به مناسبت دهه ولایت و افتتاحیه سالن جدید این باشگاه برگزار خواهد کرد.

جانباز اکبر حسین زاده، مدیرعامل باشگاه ستارگان ایثار از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی به منظور ارج نهادن به مقام شهدای جانباز ورزشکار و به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

حسین زاده گفت: این مراسم با حضور مسئولین لشکری و کشوری و مدیران ارشد بنیاد و حدود ۲۰۰ نفر از جانبازان و خانواده‌های ایثارگر در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، فوتبال روی میز، گلبال روشندلان جانباز، فوتسال فرزندان شاهد و ایثارگر و در بخش همسران و بانوان ایثارگر نیز در رشته های والیبال، دارت، بسکتبال، اسکیت، آمادگی جسمانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ایثار افزود: رونمایی از مستند تولید شده از زندگینامه عزیزان جانباز و شهدای این باشگاه، به همراه بهره‌برداری از سالن تازه ساز ۱۵۰ متری ورزش، نشاط و تفریح از برنامه های اصلی این مراسم است که در روز شنبه مورخ ۲۵ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۶ الی ۸ در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار واقع در تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان شهید معینی نژاد (شهرک شاهد) پلاک ۱۹ با حضور میهمانان برگزار خواهد شد.

اکبر حسین‌زاده در حاشیه‌ی این گفت و گو در باره فعالیت های انجام شده و اقدامات صورت گرفته در باشگاه ستارگان ایثار، به خبرنگار ما گفت:

اقدامات درحال انجام در این باشگاه شامل موارد متفاوتی می باشد؛ از جمله:

- سانس های ورزشی خانم ها و آقایان مختص جانبازان و خانواده هایشان؛ خانم ها از ساعت ۷ تا ۴ بعد از ظهر و آقایان ساعت ۴ تا ۱۰ شب در رشته های ورزشی مختلف من جمله ایروبیک، یوگا، فوتسال، بسکتبال، بدن‌سازی، اسکیت، والیبال، دارت و فوتبال دستی و گلبال،

- شستشوی لباس های ورزشی جانبازان ورزشکار و تحویل جهت هر بار حضور در سانس ورزش،

- ایمن‌سازی باشگاه و تجهیز باشگاه به تجهیزات آتش‌نشانی،

- ساخت خوابگاه برای رسیدگی و نگهداری از بیماران منتقل شده از مناطق محروم سیستان و بلوچستان؛ همچنین جهت استفاده جانبازانی که برای بهبودی پس از درمان یا مشکلات در منزل، به محلی برای نگهداری نیاز پیدا می کنند.

جانباز حسین زاده اضافه کرد:
 
300 متر سالن بدن‌سازی و 150 متر سالن جدید تأسیس شده است که قصد افتتاح آن را داریم.

- تعویض کفپوش تمام سالن ها و کلیه سیم‌کشی های ساختمان و تعبیه جعبه برق مجزا برای هر سالن،

- تهیه 50 ویلچر مخصوص بسکتبال،

- تعبیه چیلر و تهویه مطبوع،

- تامین 6000 لیتر آب برای مجموعه جهت سرویس های بهداشتی و استحمام و آتش نشانی،

- تعبیه دیوارکوب های توپی یا ضربه‌گیر برای سالن های ورزشی،

- تعویض کلیه سازه های سالن بسکتبال، از جمله بالابر و همه تجهیزات،

اکبر حسین‌زاده در ارتباط با نمای ساختمان هم گفت: کلیه فضای داخلی اداری به مساحت حدودا ۱۲۰۰ متر مربع لمه چوب شده و نمای بیرونی حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع با کامپوزیت نما شده است.

- تعبیه اتاق ویلچر و ۳ رختکن برای سالن بدن‌سازی، سالن توپی و خوابگاه،

- تعویض بالابر ساختمان با آسانسور و تعویض کلیه لوکشی آب و فاضلاب در ساختمان و تبدیل از چدنی به پولیکا و تعویض کلیه شیرآلات،

- ایزوگام کل مساحت پشت بام مجموعه سالن و اداری

- تعویض نورافکن های سالن ها و انتقال تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به سالن بدن‌سازی،

- خرید تجهیزات بدن‌سازی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، وزنه، دمبل، هارتل و...

- تامین تجهیزات ورزشی ازجمله توپ و تور و ... به میزان کافی برای دو سال،

- تهیه البسه ورزشی به تعداد 60 دست برای جانبازان و 100 دست برای خانواده‌ی ایثارگران، اقداماتی‌ست که انجام گرفته است.

همچنین از فعالیت های فرهنگی و بسیار اثرگذار دیگری که در باشگاه ایثار انجام گرفته و می گیرد، تشکیل یک گروه جهادی فعال در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و انجام کارهای جهادی در این مناطق است از جمله درمان بیماران محروم و صعب العلاج، ساخت مدرسه و کارگاه بلوک زنی، تهیه و توزیع ارزاق و پوشاک و لوازم بهداشتی و درمانی و رفاهی وساخت ۲۰ کیلومتر جاده در کوه های صعب العبور....

و همچنین برگزاری جشن ها در مناسبت ها و سفرهای کوتاه و بلند فرهنگی ورزشی و خانوادگی برای جانبازان و خانواده هایشان ازجمله سفر کربلا، پیاده روی اربعین، مشهد مقدس و شمال کشور و ...از جمله فعالیت های مثمرثمر این باشگاه می باشد.

گزارش از شهیدگمنام