تاریخ : 1401,دوشنبه 20 تير12:51
کد خبر : 91380 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد استان البرز به شهادت رسید


جانباز ۷۰ درصد استان البرز به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد، شهید "بهرام محمدنژاد" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بعد از سال‌ها مجاهدت و تلاش در دفاع از ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

فاش نیوز -"بهرام محمدنژاد" جانباز 70 درصد استان البرز پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از مجروحیت در جریان جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش ملحق شد.
 
 جانباز 70 درصد، شهید "بهرام محمدنژاد" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بعد از سال‌ها مجاهدت و تلاش در دفاع از ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدِ سعید، باحضور ایثارگران و جانبازان و مسئولین استان، امروز دوشنبه 20 تیرماهبرگزار و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج در جوار دیگر شهیدان به خون خفته آرام خواهد گرفت

شهید بهرام محمدنژاد در تاریخ نهم فروردین‌ سال 1343 در خانواده ای زحمتکش و متدین دیده به جهان گشود و با آغاز حمله ناجوانمردانه دشمن بعثی به کشور، برای دفاع از نظام، کشور و انقلاب به جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور شتافت و بعد از ماهها مبارزه با ارتش بعث عراق،در سال 1365 در منطقه‌ عملیاتی غرب کشور براثر اصابت ترکش خمپاره دشمن و موج گرفتگی مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرده بود.