تاریخ : 1401,شنبه 25 تير12:50
کد خبر : 91517 - سرویس خبری : اخبار

متقاضیان شاهد و ایثارگر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی



متقاضیان شاهد و ایثارگر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد.

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از 20 تیرماه لغایت 2 مرداد سال جاری فعال خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه و ماده 71 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس http://applicant.markazjazb.ir مراجعه و وارد صفحه ثبت‌نام شوند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مهلت این فراخوان در ساعت 24 روز یکشنبه 2 مرداد ماه به اتمام خواهد رسید و این مدت تمدید نخواهد شد لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و موسسات موردنظر خود اقدام کنند.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم