تاریخ : 1401,یکشنبه 26 تير17:43
کد خبر : 91572 - سرویس خبری : اخبار

ایثارگران اداره مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می‌گیرند



جشن بزرگ ولایت در باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان ایثار روز شنبه 25 تیرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
جشن بزرگ ولایت با حضور قاضی‌زاده هاشمی/ایثارگران اداره مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می‌گیرند

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم که با حضور جمعی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد، گفت: خانواده ایثار و شهادت سرزنده و فعال هستند و جانبازان ویلچری، بصیر، شیمیایی و اعصاب و روان با وجود اینکه سال‌های سال مجروحیت سخت پیدا کردند و علی‌رغم مشکلات جسمی روح بزرگی دارند و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی را ادامه می‌دهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جانبازان با تشکیل گروه‌های جهادی به خدمت مردم در مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان می‌روند و علی‌رغم اینکه سفر برای آنها سخت است در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و این فعالیت‌ها برای جامعه و فرزندان ما درس‌آموز است که جانبازان با وجود معلولیت جسمی به مردم خدمت می‌کنند.
معاون رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و تشکر از برگزارکنندگان آن گفت: برگزاری این مراسم‌ها نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و توانایی‌های خانواده ایثار و شهادت است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حمایتی و پشتیبانی دارد و برنامه بنیاد این است که با شناخت درست از مجموعه‌های ایثارگری به خانواده ایثار و شهادت در زمینه اداره مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کمک کند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ایثارگران می‌توانند اداره هر بخش مرتبط با ایثارگران را خودشان به عهده بگیرند و بنیاد شهید و امور ایثارگران سیاست‌گذار و پشتیبان آنها در این مسیر است، شما ایثارگران در طول این 40 سال با انگیزه و توانایی در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی حضور داشته‌اید و بعد از آن صبوری کردید و همیشه با انگیزه در صحنه هستید و مدیران زیادی در جمع شما هستند که کار را جلو می‌برند و بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی دولت و مجلس باید به وظیفه خود عمل کند تا ایثارگران اداره امور را به عهده بگیرند.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این برنامه گفت: امیدوار هستیم که با معرفت دل‌های دلدادگان انقلاب امت اسلام پیروز باشد تا روز موعود فرا برسد و حجت خدا ظهور کند و شهد حکومت اسلامی و حلاوت و شیرینی در دل همه مردم دنیا بچشانیم و این وعده حتمی از جانب خدا است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همیشه پای کار این انقلاب هستند و 43 سال است که این عزیزان با وجود اقدامات دشمنان در صحنه حضور دارند و شاهد صدها پیروزی در انقلاب اسلامی هستیم زیرا وعده خدا است که حزب شیطان نمی‌تواند بر حزب خدا پیروز شود و حزب خدا همیشه پیروز است.
سردار فدوی گفت: اگر در اموری که با مشکل مواجه هستیم به خدا توکل کنیم خدا به وعده‌اش عمل خواهد کرد. وعده خدا حق است و تخلفی بر وعده خدا نیست تنها باید به شروط و تکالیفی که خدا گفته است عمل کنیم همانند کارهایی که شهدا و جانبازان ما انجام داده‌اند.
اجرای برنامه ویژه عید غدیر خم، سرود حنانه، برنامه پرچم، دف زنی، سرود تصویری سلام فرمانده و ورزش پهلوانی از بخش‌های دیگر این برنامه بود.
انتهای پیام/


منبع : ایثار