تاریخ : 1401,دوشنبه 03 مرداد13:30
کد خبر : 91717 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

سخنگوی ایثارگران مجلس:

افزایش حق پرستاری حق قانونی جانبازان است


 افزایش حق پرستاری حق قانونی جانبازان است

افزایش حق پرستاری، حق قانونی ایثارگران است و نمایندگان ایثارگر مجلس از این خواسته بر حق جامعه ایثارگری حمایت می کند....

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس حمایت خود و دیگر نمایندگان ایثارگر را از افزایس حق پرستاری جانبازان اعلام کرد.



  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی، نماینده ایثارگر مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به جایگاه ایثارگران در قانون بودجه و قوانین بالادستی ایثارگران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در جهت این که خدماتی را به جامعه بزرگ ایثارگران ارائه کند در قانون بودجه سال جاری بحث تبدیل وضعیت، افزایش حقوق خانواده ایثارگران و جانبازان و رزمندگان معسر را به صورت شفاف، واضح و مبرهن پس از تصویب در صحن علنی به دولت ابلاغ کرد.

  وی افزود: بر این اساس دولت باید مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی را اجرا کند و به این قشر دلسوز و فداکار جامعه که جامعه ایثارگری است بیش از بیش توجه کند و با شتاب بیشتری در جهت رفع نیازها و کمبود اقدام کند.

  سخنگوی فراکسیون ایثارگران با اشاره به حمایت مجلس انقلابی از جامعه ایثارگری تصریح کرد: مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت ایثارگران است و در صورت نیاز برای رفع مشکلات و تنگناهای قانونی، نمایندگان ملت این آمادگی را دارند. هر چند که از ابتدای سال جاری تاکنون پیگیر اجرای مصوبات قانونی هستیم.

 عَضو مجمع نمایندگان استان اردبیل که از جانبازان شیمایی دوران دفاع مقدس نیز می باشد با اشاره به حق قانونی جانبازان تاکید کرد: افزایش حق پرستاری، حق قانونی ایثارگران است و نمایندگان ایثارگر مجلس از این خواسته بر حق جامعه ایثارگری حمایت می کند. حتی اگر حق پرستاری را با تورم موجود در جامعه مقایسه کنیم مبلغ آنچنانی را شامل نمی شود و شان ایثارگران ما بالاتر از این چیزها است.