تاریخ : 1401,سه شنبه 04 مرداد15:30
کد خبر : 91782 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد استان قزوین آسمانی شد


جانباز ۷۰ درصد استان قزوین آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "قدیر مجتبوی" پس از گذشت ۴۰ سال تحمل آلام و درد ناشی از جراحت و جانبازی، بالاخره به آرزوی دیرینه اش نائل و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - " قدیر مجتبوی " جانباز 70 درصد استان قزوین بعد از سالها مجاهدت و تلاش در راه حفظ ارزشها، صبح روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل آمد.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «قدیر مجتبوی» به یاران شهیدش پیوست
 جانباز 70 درصد "قدیر مجتبوی" پس از گذشت 40 سال تحمل آلام و درد ناشی از جراحت و جانبازی، بالاخره به آرزوی دیرینه اش نائل و به همرزمان شهیدش پیوست.
جانباز شهید قدیر مجتبوی در تاریخ سوم فروردین ماه سال 1340 در خانواده ای زحمتکش و متدین در قزوین دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بر علیه ایران به جبهه ها اعزام شد و پس از رشادت بسیار در سال 1361 در سن 21 سالگی در آبان ماه همان سال در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر مجروح شد و پس از بهبودی مجددا برای دفاع از کیان کشور عازم جبهه شد و در زمستان سال 1364 در عملیات والفجر 8 با اصابت مجدد ترکش به سر و هر دو پا، برای دومین بار بشدت مجروح شد و مدال ایثار و جانبازی را دریافت کرد.
این شهیدِ سعید در سال 1366 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر و یک فرزند دختر شد.

جانباز شهید قدیر مجتبوی با وجود دو بار جانبازی، دست از مبارزه بر نداشت و برای سومین بار برای مقابله با دشمن بعثی وارد عرصه نبرد شد که این بار سال 1367، بر اثر برخورد با مین و قطع پای راست از پنجه در شیخ‌محمد، سومین جانبازی خود را تجربه کرد و به مقام جانبازی 70 درصد نایل شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این جانباز شهید فداکار، امروز در قزوین برگزار خواهد شد.