تاریخ : 1401,یکشنبه 09 مرداد17:57
کد خبر : 91926 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس شفافیت در عملکرد بنیادرا ضروری دانست


نماینده مجلس شفافیت در عملکرد بنیادرا ضروری دانست

دولت و بنیاد با توجه به شرایط دارویی کشور باید داروهای مورد نیاز جانبازان را فراهم نموده و در اختیار آنها قرار دهند...

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خواستار شفافیت در عملکرد و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی، نماینده ایثارگر مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح شفافیت از سوی صحن علنی و تایید آن از سوی شورای نگهبان، شفافیت در عملکرد و اطلاع رسانی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری و لازم دانست و اظهار داشت: به نظر من شفافیت بسیار ضروری است و باید در تمام مسئولان کشور و همه دستگاه های دولتی از جمله بنیاد شهید باشد.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس طرح پیشنهادی مجلس و تایید شورای نگهبان بر شفافیت حداکثری برای همه دستگاه ها اعم از دولتی، موسسات عمومی، خیریه‌ها، سه قوه و... تصریح شده است.

عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس این طرح بنیاد شهید نیز موظف به رعایت شفافیت در عملکرد خود نسبت به جامعه ایثارگری است و همانند سایر دستگاه ها، موسسات و نهادهای دولتی لازم است در خصوص فعالیت‌های مستمر خود اطلاع رسانی کند.

نماینده ایثارگر مردم نجف‌آباد در مجلس یازدهم با اشاره به مصوبات ایثارگری بودجه ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: ما این گلایه را از دولت در زمینه تهیه و فراهم نمودن داروی جانبازان داریم. به نظر مسئولان ذیربط در این مورد، با توجه به شرایط دارویی کشور باید داروهای مورد نیاز جانبازان را فراهم نموده و در اختیار آنها قرار دهند.