تاریخ : 1401,دوشنبه 10 مرداد13:03
کد خبر : 91937 - سرویس خبری : اخبار

حرکتی ایثارگرانه از یک خادم بسیجی/تصاویر


حرکتی ایثارگرانه از یک خادم بسیجی/تصاویر

دست ها و پاهایش چندان یاری نمی کنند، اما این عشق ارباب است که او را بر این می دارد که هر ساله محرم بر در هیئت بنشیند و با التماس از زائران بخواهد که....

فاش نیوز - دست ها و پاهایش چندان یاری نمی کنند، اما این عشق ارباب است که او را بر این می دارد که هر ساله محرم بر در هیئت بنشیند و با التماس از زائران بخواهد که کفششان را واکس بزند!

 بهروز یوسفی، خادمی ست که همه در هیئت مهدویه تهران او را می شناسند. هیئتی مقرب و معروف نزد مردم امام زمانی و عشاق ظهور... هیئتی در خیابان خراسان و خیابان زیبا که از 6 صبح در تمامی ماه محرم مراسمش را شروع می کند و پذیرای نوکران و عزاداران حسینی ست.

او آرام و عاشق، عصایش را کنار خود قرار داده و در تمام طول مراسم بر در هیئت مهدویه می نشیند و از عزاداران حسینی می خواهد که کفششان را واکس بزند و این را افتخار خود می داند.

این بسیجی فعال و مخلص، مسئول موسسه فرهنگی ای ست بنام نوای شلمچه که در آنجا نیز به فعالیت های فرهنگی می پردازد.

همچین بهروز یوسفی مسئول هماهنگی برنامه های هیئت گردان حمزه تهران و برنامه های هیئت مسجد سلمان در خیابان 17 شهریور نیز می باشد.

 این خادم الحسین مخلص و بامعرفت، از موکب داران ایام اربعین حسینی نیز می باشد که در نزدیکی مرز مهران و 1000 متر در خاک عراق، موکبی را بنام رهپویان ولایت به همراه 600 نفر برپا می کنند که قرار است امسال 313000 غذای گرم بعلاوه آب و شربت و ... به زائران حسینی ارائه دهند.

بهروز یوسفی یکی از خادمان سیدالشهداست که همچنان با محدودیت حرکتی، خدمت به مردم را پیشه خود ساخته و این عمل مخلصانه را بر خود فرض می داند.

* گزارش از شهید گمنام

عکس از علی آرونی کاشانی