تاریخ : 1401,پنجشنبه 13 مرداد18:00
کد خبر : 92020 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

با هدف اعطای تسهیلات صورت گرفت

نشست مسئولان سند راهبردی رزمندگان با نمایندگان مجلس


نشست مسئولان سند راهبردی رزمندگان با نمایندگان مجلس

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری نشست مشترک با مسئولان سند راهبردی رزمندگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد...

فاش نیوز- رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری نشست مشترک با مسئولان سند راهبردی رزمندگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

  به‌ گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی در حاشیه جلسه علنی تصریح کرد: در این نشست که مسئولان راهبردی رزمندگان و نمایندگان ایثارگر حضور داشتند؛ بر روی چهار محور مسائل جامعه ایثارگری بحث و تبادل نظر شد.

 عضو مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: در این نشست صدور کارت جدید رزمندگان و حکمت کارت برای همه ایثارگران به‌عنوان محور اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت، ساخت مسکن رزمندگان با اعطای وام 450 میلیون تومان به‌عنوان محور دوم در این نشست بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 نماینده دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود، بحث دو برابر شدن اعطای تسهیلات وام ازدواج به فرزندان رزمندگان را به‌عنوان سومین محور نشست مشترک نمایندگان مجلس با مسئولان سند راهبردی رزمندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده ایثارگر استان تهران، چهارمین محور نشست نمایندگان با مسئولان سند رزمندگان را بحث توزیع سند راهبردی مربوط به رزمندگان و اعطای تسهیلات مربوط به آن به سایر دستگاه‌های دولتی را مورد اشاره قرار داد.

 به گفته‌ی رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت، در این نشست مشترک، مسئولانی از ستاد مشترک، ستاد تامین اجتماعی نیروهای مسلح و مسئولان سند راهبردی رزمندگان از سایر دستگاه‌ها حضور داشتند و مقرر شد این‌گونه نشست‌ها در آینده ادامه پیدا کند.

 

* محمد معرفی