تاریخ : 1401,چهارشنبه 12 مرداد16:10
کد خبر : 92041 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده

بنیاد شهید، پارگینگ عمومی و کرکره برقی؟!


بنیاد شهید، پارگینگ عمومی و کرکره برقی؟!

واقعا در کدام ردیف قانون بودجه بنیادشهید آمده که برای مدیران در پارگینگ عمومی، کرکره برقی ...

جانباز ویلچری - در این اوضاع و احوالی که بنیاد شهید و امور ایثارگران به هر دلیل خدمات مناسبی به ایثارگران ارائه نمی دهد و شاهد نارضایتی روزافزون خانواده معظم شهدا و جانبازان هستیم و برای بهبود ارائه خدمات متمرکز به ایثارگران و جانبازان بخش هایی از ساختمان جدید بنیاد در خیابان طالقانی به بهره برداری رسیده است، چند روز پیش برای پیگیری کارم به ساختمان جدید التاسیس بنیادشهید مراجعه و خواستم خودرو ام را در پارگینگ همان ساختمان پارک کنم. به محض ورود به پارکینگ، نوشته ای در سمت چپ طبقه اول پارکینگ توجهم را جلب کرد با این عنوان که : "پارگینگ حوزه ریاست".!(بخوانید پارکینگ های حوزه ریاست).

که البته متصدی پارکینگ که در درب ورودی مستقر بود، نگذاشت خودروام را در آن قسمت پارک کنم و در کمال تعجب مرا با شرایط سخت و ویلچری که دارم به طبقات پایین تر که تردد در آن به مراتب سخت تر می باشد، هدایت کرد.

یکی دو روز بعد که مجددا برای پارک خودرو به همانجا مراجعه کردم، در کمال ناباوری و تعجب دیدم در محوطه منصوب به پارکینگ حوزه ریاست، نزدیک به 16 دهنه پارگینگ به حضرات مدیران حوزه ریاست اختصاص داده شده و مضحک تر اینکه برای هریک از پارکینگ ها، کرکره برقیِ ریموت دار نصب کرده اند!

معلوم نیست این اقدام بنیادشهید برای چیست؟
آیا می خواهند خودرو مسئولین حوزه ریاست را دزد نبرد!؟
یا صدمه ای به ماشین شان وارد نشود؟!
یا اینکه جانبازان ویلچری، جای آنان پارک نکنند!

این در حالی است که متصدی و نگهبان پارکینگ در بدو ورود اصلا اجازه نمی دهند هیچ خودرویی به آن سمت برود!

سئوال بعدی که ذهن ما ایثارگران و جانبازان را به خود مشغول کرده است این است که، قیمت هر کرکره برقی (بالغ بر 20 مییلیون تومان) می باشد. واقعا این هزینه ها از کجا تامین می شود؟
آیا از پول فرزندان شهدا و جانبازان و شهدای مدافع حرم تامین می شود؟

مگر نه این است که در قرآن آمده است"دست درازی به مال یتیم حکم گناه کبیره را دارد!
با کسری بودجه ای که به اعتراف مسئولین ارشد کشوری، بنیادشهید با آن دست به گریبان است، چرا باید این هزینه های بی ربط و خنده‌دار به بنیاد تحمیل گردد؟

واقعا در کدام ردیف قانون بودجه بنیادشهید آمده که برای مدیران در پارگینگ عمومی، کرکره برقی زده شود!؟
خداوند ان‌شاالله مدیران بنیاد را به راه راست هدایت فرماید. آمین

والعاقبة للمتقین