تاریخ : 1401,شنبه 15 مرداد13:10
کد خبر : 92103 - سرویس خبری : ایثارگران

پاسخی پارکینگی از طرف...و دندان‌شکن به ما!


پاسخی پارکینگی از طرف...و دندان‌شکن به ما!

انصاف چیز خوبیست که گاهی مطبوعات و سایت های ما باید داشته باشند و با پرداختن به این مسایل باعث نشوند هر کسی از هرجا ناراحت است دق و دلی اش را اینجا خالی کند! و خدا نیاورد روزی را که سایتی خودش دق و دلی داشته باشد!...

عرفان - خیلی جالب است که در تصویر دو دهنه پارکینگ دیده می شود که کرکره خورده است و پنج دستگاه ماشین، حالا بقیه پارکینگ های کرکره خورده کجاست معلوم نیست، احتمالا نویسنده این متن برای آینده هم برنامه داشته است که نکند بچه های بنیاد برای دهنه های دیگر هم کرکره بزنند!

برای نویسنده محترم این متن و منتشر کننده آن لازم دانستم این مطلب را اشاره کنم که طبیعتا پارکینگ خودروهای تیم حفاظت هر نهاد یا وزارتخانه ای مطابق استانداردهای امنیتی جاری در کلیه وزارتخانه ها و نهادها باید از یکسری از استانداردها برخوردار باشد و با توجه به ماهیت فعلی پروژه ساختمان در حال ساخت بنیاد و حضور اقشار مختلف کارگران پروژه ای مستقر در ساختمان مذکور و به تبع آن، عدم امکان کنترل امنیتی در شرایط فعلی آن ساختمان، محصور کردن محیط خودروهای ویژه تیم حفاظت امری معقول و منطقی است؛ چرا که به لحاظ لزوم تردد این خودروها به اماکن حساس دولتی و امنیتی رعایت استانداردهای قید شده امری ضروری‌ست و خدای نکرده درصورت حدوث اتفاقی، بلاشک توسط امثال این نویسنده محترم و رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری تحلیلی محترم تر! مورد بازخواست قرار می گیرند که با توجه به شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران و احتمال برنامه ریزی ضد امنیتی دشمنان قسم خورده نظام چرا به این موارد دقت نشده است!

جالبتر از آن اینکه در پاراگراف آخر مطلب آمده است که برای مدیران در "پارکینگ عمومی، کرکره برقی زده شده"!!! خوب عزیز من اگر پارکینگ بنیاد است که دیگه عمومی نیست و تابع قوانین و مقررات خودش می باشد و نهایتا قرار نیست که رفتار اشتباه مامورین حفاظتی در جلوگیری از پارک ماشین شما در هر جایی که تمایل داشتید، باعث بشود کل داستان را زیر سوال ببرید و با بزرگنمایی و سیاهنمایی بزنید زیر میز! و نهایتا سخنی با مسئولین این سایت، انصاف چیز خوبیست که گاهی مطبوعات و سایت های ما باید داشته باشند و با پرداختن به این مسایل باعث نشوند هر کسی از هرجا ناراحت است دق و دلی اش را اینجا خالی کند! و خدا نیاورد روزی را که سایتی خودش دق و دلی داشته باشد!