تاریخ : 1401,چهارشنبه 19 مرداد12:29
کد خبر : 92176 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰ درصد تهران به شهادت رسید


جانباز ۷۰ درصد تهران به شهادت رسید

سیدکمال موسوی از جانبازان ۷۰ درصد تهران و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس از سالها تحمل آلام و درد ناشی از ایثار و مجروحیت که در پی شدت جراحاتش در بیمارستان بستری د تحت درمان بود، بالاخره مزد جهاد و مجاهدتش را دریافت کرد و به خیل شهیدان پیوست.

فاش نیوز - "سیدکمال موسوی" جانباز تهران بعد از سال ها مجاهدت  در راه دفاع از ارزشهای اسلام، نظام و کشور روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهداء ملحق شد.

 
جانباز گرانقدر 70 درصد «سیدکمال موسوی» به همرزمان شهیدش پیوست
سیدکمال موسوی از جانبازان 70 درصد تهران و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پس از سالها تحمل آلام و درد ناشی از ایثار و مجروحیت که در پی شدت جراحاتش در بیمارستان بستری د تحت درمان بود، بالاخره مزد جهاد و مجاهدتش را دریافت کرد و به خیل شهیدان پیوست.
مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید سیدکمال موسوی روز گذشته 18 مردادماه 1401 از محل حسینیه هیأت الشهید واقع در خیابان قزوین دوراهی قپان کوچه شهید قاسم فرهنگ کوچه شهید محمدعلی داودی برگزار و پیکر پاکش در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار دیگر شهیدان به خاک سپرده شد.
جانباز شهید سیدکمال موسوی که در سال 1340 دیده به جهان گشود و در بزنم عاشقانه رزمندگان در طول جنگ تحمیلی حضوری فعال داشت و در راه آرمان های انقلاب و دفاع از کشور به مدال جانبازی نائل گشته بود.
از جانباز شهید موسوی یک فرزند پسر به یادگار مانده است.