تاریخ : 1401,چهارشنبه 19 مرداد14:42
کد خبر : 92199 - سرویس خبری : اخبار

حضور ۱۱ هزار زائر راهیان‌نور در یادمان «شهید بروجردی»



«گلشنی» با بیان این‌که اردوی راهیان‌نور شمالغرب کشور، امسال پس از یک وقفه ۲ ساله از ابتدای تیر آغاز شده و مورد استقبال بی‌نظیر زائران قرار گرفته است، گفت: از ۱۵ تیر تاکنون بیش از ۱۱ هزار زائر از یادمان شهید بروجردی بازدید کرده‌اند.

 

حضور بیش از ۱۱ هزار زائر راهیان‌نور در یادمان «شهید بروجردی» نقده«یوسف گلشنی» مسئول یادمان «شهید محمد بروجردی» نقده در گفت‌وگویی اظهار داشت: اردوی راهیان‌نور شمالغرب کشور، امسال پس از یک وقفه ۲ ساله از ابتدای تیر آغاز شده و مورد استقبال بی‌نظیر زائران قرار گرفته است.

گلشنی با بیان اینکه از ۱۵ تیر تاکنون بیش از ۱۱ هزار زائر از یادمان شهید بروجردی بازدید کرده‌اند، افزود: این زائران اغلب از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، کرمان و آذربایجان غربی بوده‌اند.

وی گفت: میزبانی از زائران شهدا در یادمان شهید بروجردی تنها مختص ایام راهیان‌نور نیست؛ بلکه ما در سایر روز‌ها نیز در این یادمان روزانه پذیرای زائرانی از هیات‌های محلی هستیم که با حضور در این یادمان، به برگزاری مراسم‌های مختلف ادعیه‌خوانی، ختم قران و دیگر برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

مسئول یادمان شهید بروجردی خاطرنشان کرد: این مکان مزین به عطر حضور شهید گمنام ۲۲ ساله‌ای است که در عملیات «کربلای ۸» واقع در شلمچه به فیض شهادت نائل آمده است.


منبع : دفاع پرس