تاریخ : 1401,چهارشنبه 19 مرداد18:14
کد خبر : 92208 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

درد دل فرزند شهید درباره مستمری همسران شهدا



مجتبی بارانی بیرانوند - آقای قاضی زاده هاشمی یا هرکس که این مطلب  رو میخونی، این مطلب  رو به مسئولین نشان بدید.
من یک فرزند شهید هستم. یک سال بعد شهادت پدرم، مادرم ازدواج میکنه و من ناخواسته می افتم زیر دست ناپدری. حرفم اینه که چرا حقوق شهید باید به همسری برسه که ازدواج کرده. حقوق شهید رو میگیره میبره واسه شوهر جدیدش.

اونوقت بچه های شهید باید توی رنج و سختی زندگی کنند. همه هم فراموششان کردن. بعد بچه های شوهر دوم همسر شهید توی ناز و نعمت زندگی می کنند و فرزندان شهدا توی فلاکت.

هرکسی که این متن رو میخونی، نامردی اگر کاری از دستت برمیاد و انجام ندادی خودت بذار جای ما. شما جای ما بودی چکار می کردی؟

بابا شمارو به کلام خدا من و کسانیکه مثل من هستن رو درک کنید. قانون جدیدی تصویب کنید. توی این قانون ذکر کنید همه دارایی شهید به همسری برسه که جوانیشو گذاشته پای بچه های شهید و بزرگشان کرده. ولی همسر شهیدی که بعد از یک سال از شهادت همسرش ازدواج کرده بگیرید بدید به اون همسر شهیدی که پای شوهر شهیدش و بچه هاش مونده بدید. به منه فرزند شهید هیچی ندید ولی حقوق پدرمو به اون مادرم و همسر دومش که ناپدری منه ندید. اگر این کار رو بکنید خداوند بهتون اجر بده. ولی اگر شما هم میگی قانونه و کاریش نمیشه بکنید، پس این مسئولیت رو بگذارید زمین و برید. وسلام