تاریخ : 1401,پنجشنبه 20 مرداد16:29
کد خبر : 92236 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

سردار حسین همدانی خار چشم منافقین و خائنان


سردار حسین همدانی خار چشم منافقین و خائنان

چه زیباست هنر شهیدی که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی، برای رضای خدا و حفظ آرمان های والای امام راحل، به جهاد برخیزد و خود را فدای ملت و نظام کند...

حمیدرضا مرادی

فاش نیوز- سردار حاج حسین همدانی کامل‌ترین و زیباترین جلوه ایثار است، ایثاری که به معنای فداکاری بوده و زاییده عشق به مردم، نظام و ولایت و رهبری است.


چه زیباست هنر شهیدی که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی، برای رضای خدا و حفظ آرمان های والای امام راحل، به جهاد برخیزد و خود را فدای ملت و نظام کند.
و چه زیبا معنا کردند واژه شهادت سرداری که در دفاع از حقانیت اسلام در برابر کفر ایستادند و مرز خاک و افلاک را درنوردید و شهادت را برای خود رقم زدند.
سردار حسین همدانی جهادگر فی سبیل الله که برای برافراشته شدن بیرق اسلام و دفاع از ناموس میرحسین موسوی و امثالهم در سوریه بود شربت  شهادت نوشید و به جایگاه ابدی پیوست و امروز سزاوار نیست توسط خیانتکاران و وطن فروشان داخلی مورد هجمه و بی مهری قرار گیرند.
سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان نخبه و برجسته  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین(ع) را در کارنامه دارد. او یک الگو و افتخار بزرگ برای نطام است و یاد و خاطره اش فراموش نخواهد شد.

روزنامه وال استریت، ژنرال همدانی را یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی می کند و می گوید: همدانی یک متخصص در نحوه رزم عملیات نیروهای منظم با شبه‌نظامیان است.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در اوج جوانی با تفکرات حضرت امام(ره) آشنا شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ... پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان را آغاز و خود نیز به‌عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد.

او با کمک همرزمانش و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق پرداخت و از آنجایی که چندین بار به‌دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به‌خوبی می‌شناخت و امروز حمله ی ناجوانمردانه ی میرحسین موسوی خبیث و خائن به سردار همدانی به خاطر کینه توزی ها و کینه ها از شهید همدانی است که اجازه نداد اغتشاشگران کشور را به آشوب بکشند.

* حمیدرضا مرادی