تاریخ : 1401,شنبه 22 مرداد11:10
کد خبر : 92248 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

تمدید مهلت ارسال آثار ۲ بخش از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت


تمدید مهلت ارسال آثار ۲ بخش از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

مهلت ارسال آثار هنرمندان با حضور در ۲ بخش رادیوتئاتر و تله‌تئاتر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ۷ روز تمدید شد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار در بخش‌های رادیو تئاتر و تله‌تئاتر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، به جهت تقاضای هنرمندان سراسر کشور و تراکم دریافت آثار این بخش‌ها به مدت ۷ روز و تا روز چهارشنبه ۲۷ مرداد تمدید شد. پیش‌از این و مطابق با گاه‌شمار فراخوان دوره هجدهم جشنواره هنرمندان متقاضی فرصت داشتند آثار خود را تا روز پنجشنبه ۲۰ مرداد با شرایط ذکر شده به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.تمدید مهلت ارسال آثار ۲ بخش از جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

همچنین هنرمندان در بخش صحنه‌ای جشنواره نیز مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مهلت‌دارند تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد آثار خود را با شرایط اعلام‌شده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی ارسال کنند که با توجه حجم و تعداد زیاد آثار متقاضی این بخش تمدید نخواهد شد.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه فرمایند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشور‌های اسلامی و در بازه شهریور تا آذر ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما