تاریخ : 1401,سه شنبه 25 مرداد12:00
کد خبر : 92257 - سرویس خبری : عکس

توزیع ۳۰۰۰ نذری توسط یک خانواده شهید مدافع حرم/تصاویر


توزیع ۳۰۰۰ نذری توسط یک خانواده شهید مدافع حرم/تصاویر

در سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، خانواده شهید مدافع حرم شهید "محسن فرامرزی"، به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با پخت و توزیع بیش از سه هزار غذای گرم در میان نیازمندان منطقه ۱۸ عشق و علاقه خود را به مولایشان ابراز نمودند.

فاش نیوز - در سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، خانواده شهید مدافع حرم شهید "محسن فرامرزی"، به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با پخت و توزیع بیش از سه هزار غذای گرم در میان نیازمندان منطقه 18 عشق و علاقه خود را به مولایشان ابراز نمودند.

به گزارش خبرنگار ما، در سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، با حضور معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 18 و همچنین اعضای مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی، خانواده شهید مدافع حرم شهید "محسن فرامرزی"، به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با پخت بیش از سه هزار غذای گرم وتوزیع آن در میان نیازمندان منطقه 18 مبادرت ورزیده و اینگونه عشق و علاقه خود را به مولایشان ابراز نمودند.

گفتنی است: شهید مدافع حرم "محسن فرامرزی" از نیروهای جبهه مقاومت بود که حماسه های بسیاری از وی، از جمله شناسایی انبار موشک های حرارتی و سه هزار کرنت نیروهای داعش، نقش آفرینی های بزرگ و برجسته در فتح قسمتی از "شام" که سه سال در دست تکفیری ها بود و بازگرداندن پیکر چهارشهید و یک زخمی به آغوش وطن، تنها گوشه ای از رشادت های این شهید والامقام است که خود در 30 آذرسال 94 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

سخنگوی مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص این شهید والامقام به خبرنگار ما گفت: شهید محسن فرامرزی یکی از بچه های با اخلاص، با ادب و مردمدار منطقه بود که نه به گفتار، بلکه به عمل از نوجوانی خود را وقف انقلاب کرده بود؛ به طوری که بعدها یکی از محافظین شخصیت های نظام بودند.
وی در پایان متذکر شد: این شهید و دیگر شهدای منطقه همواره دستگیر خانواده های بی بضاعت منطقه بودند که در این خصوص خانواده این شهدا نیز به تاسی از فرزندان خود همواره در این امور خیر پیشقدم بوده و هستند.