تاریخ : 1401,شنبه 22 مرداد13:27
کد خبر : 92266 - سرویس خبری : اخبار

قدردانی خانواده سردار شهید کابلی از مردم شهیدپرور مازندران



خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی با قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم اعلام کردند: امیدواریم، چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید.

 

پیام قدردانی خانواده سردار شهید کابلی از مردم شهیدپرور مازندرانخانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی از شهدای مدافع حرم حماسه خان‌طومان طی بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم شهیدپرور استان مازندران در تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم تازه تدفین شده به ویژه سردار شهید کابلی قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است:

سعادت و شهادت منتهای آرزوی امتی است که در مسیر قرب الهی دائما در جهادند و هجرت. مجاهدتی که هجرت و صعود به رتبه و مقامی بالاتر و والاتر یعنی تبدیل شدن به خَیْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ را در پی دارد.

لازمه چنین صعودی بهزیستی توام با سعادت در دنیا و ورود با شهادت در دیار ابدیت است؛ چرا که غیر از این چیزی جز خسران نیست.

بی‌شک امت سعید و شهید جز تمسک به قرآن و آل الله علیهم السلام راهی نمی‌بیند و نمی‌رود و ما نیز شاکریم که در بین چنین امت مجاهد و مهاجر الی الله زیست می‌کنیم و به‌حق اثبات این حقیقت را در این مدت شش و اندی سال با آثار و نشانه‌هایی که امت حق جو و شهادت جو و شهیدپرور به نمایش گذاشته‌اند به جان دریافتیم.

مردم بیدار و عوامل خدوم عزیز که بعد از واقعه عاشورایی خان‌طومان و به شهادت رسیدن مدافعان حریم ولایت و حرم آل الله، شهیدان مکرمی، چون چشم بصیر لشکر اسلام؛ حاج حبیب‌الله قنبری و جوان غیور و دلداه‌ی مکتب ولایت؛ آقاسیدسجاد خلیلی و عزیز مهاجر و مجاهد ما حاج رحیم کابلی در نهایت قدرشناسی از مقام شامخ شهدا سنگ تمام گذاشته‌اید و درد فراق ما را تسکین بوده‌اید، ما نیز خاضعانه شاکر و قدرشناس این محبت بیکران شما هستیم و از درگاه الهی برای شما و نسل آخر الزمانی شما زندگی توام با سعادت و رفتن به ابدیت با شهادت را آرزومندیم.

امید است همچنان مجاهدانه یار امان المسلمین و نایب‌الحجه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز باشید و در راه استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز که حاصل قیام پیامبرگونه امام خمینی رحمه الله علیه و جان‌فشانی شهداء، آزادگان، ایثارگران بسیجیان غیور و ثبات قدم و صبوری خانواده‌های مکرم آنان است، چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید.

من الله التوفیق وعلیه التکلان والسلام علی من اتبع الهدی و دین الحق.

خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی


منبع : دفاع پرس