تاریخ : 1401,یکشنبه 23 مرداد12:29
کد خبر : 92296 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهیدان «فتاحی» در کوهبنان



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در سی و یکمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمان سفر کرده است روز جمعه 21 مرداد ماه در گلزار شهدای کوهبنان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با خانواده شهیدان «علی و محمد فتاحی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهیدان «فتاحی» در کوهبنان/آشنایی با مشکلات و نشست مدیران عالی و محلی از اهداف اصلی سفرهای استانی است

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با همراهی نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار شهرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و جمعی از مسئولان با حضور در امام‌زاده سلیمانشاه کوهبنان و گلزار شهدای این شهرستان با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به مقام شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
معاون رئیس جمهور در ادامه این سفر در دیدار چهره به چهره با فعالان و اقشار مختلف مردم شهرستان کوهبنان در جریان مشکلات مختلف آنها قرار گرفت و بر پیگیری رفع مسائل و مشکلات این شهرستان تأکید کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شورای اداری این شهرستان نیز تصریح کرد: سفر استانی رئیس جمهور به سراسر کشور با دو هدف پیگیری می‌شود، ابتدا اینکه اعضای دولت از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم اقصی نقاط کشور قرار گیرند و سخنان مردم را از نزدیک بشنوند و در صدد حل آن باشند.
وی ادامه داد: دومین موضوع نیز توجه مدیران میانی و پایه به سیاست‌های کلی دولت است. رئیس‌جمهور در سطح کلان سیاست‌ها را ابلاغ و بیان می‌کنند اما لازم است جلسه گفتگویی بین مدیران عالی و محلی شکل بگیرد و نشست شورای اداری شهرستان‌ها در سفرهای استانی نیز با این هدف برگزار می‌شود.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران شهرستان مشکلات مردم را بیان کردند و اگر فرصت داشتند مسائل بیشتری نیز مطرح می‌کردند، ادامه داد: منابع کشور محدود است و ما باید بتوانیم با تجمیع منابع منطقه‌ای و ملی کار را پیش ببریم لذا مدیریت در این شرایط مشکل است و هرکسی در هر سطح مدیریتی که هست با استفاده از امکاناتی که دولت در اختیارش قرار داده یا امکاناتی که در سطح کشور است باید سعی کند کار را پیش ببرد و به نتیجه برساند. البته در برخی موارد این کار میسر نیست ولی بسیاری از موضوعات نیز در سطح کلان نیست و در داخل استان قابل حل و فصل است.
معاون رئیس جمهور در پایان شورای اداری شهرستان کوهبنان در جمع خبرنگاران گفت: در نشست شورای اداری بحث‌هایی درباره مشکلات این شهرستان مطرح شد و تکیه ویژه‌ای در مورد جاده جدید یا اصلاح مسیر کوهبنان زرند صورت گرفت و این پروژه در پیش نویس مصوبات سفر استانی دولت گنجانده شده است و امیدواریم با تزریق منابع کافی سرعت اجرای پروژه افزایش یابد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان کرمان با خانواده شهیدان «علی و محمد فتاحی» در پابدانا از توابع شهرستان کوهبنان دیدار و سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را به این خانواده شهید ابلاغ کرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این سفر همچنین ضمن بازدید از گلزار مطهر شهدای پابدانا به مقام والای شهدای این منطقه ادای احترام کرد.


منبع : ایثار