تاریخ : 1401,دوشنبه 24 مرداد14:17
کد خبر : 92344 - سرویس خبری : سینما

با تحلیل و نمایش «سفر به چزابه»

بررسی سیر اندیشه ملاقلی‌پور در دومین برنامه «سینما پرتره»


بررسی سیر اندیشه ملاقلی‌پور در دومین برنامه «سینما پرتره»

دومین جلسه از سلسله برنامه‌های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی به بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» و نمایش و تحلیل «سفر به چزابه» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دومین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط رامتین شهبازی و سید علی روحانی و نمایش فیلم سینمایی «سفر به چزابه» اختصاص خواهد داشت.

برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.

نشست‌های «سینما پرتره» از جمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.

نخستین برنامه «سینما پرتره» عصر روز سه‌شنبه ۴ مرداد ماه با حضور اکبر نبوی منتقد، نویسنده و پژوهشگر سینما و امیررضا نوری‌پرتو به عنوان دبیر جلسه، با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش فیلم سینمایی «پرواز در شب» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.


منبع : سایت بنیاد سینمایی فارابی