تاریخ : 1401,دوشنبه 24 مرداد14:36
کد خبر : 92355 - سرویس خبری : باغ بهشت

شهید رحیمى: پاسدار انقلاب اسلامى باشید



شهید محسن رحیمى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیامم به برادران و خواهرانم این است که با انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و مکروهات تقوای خویش را حفظ و پاسدار انقلاب اسلامى باشید».

 

شهید رحیمى: پاسدار انقلاب اسلامى باشید

 «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محسن رحیمى

«خدایا! از تو می‌خواهم که مرگم را در راه خودت و زیر پرچم اسلام با اولیا خودت قرار دهى خدایا! تو را شکر می‌کنم که این بهترین راه را براى رسیدن به خودت به این بنده حقیر و گنهکار ارزانى داشتى اکنون با آگاهى کامل و شناخت و یقین به سوى جهاد و شهادت می‌روم و با حرکت پشت سر امام امت خمینى بت شکن و با یافتن اخلاص واقعى رضاى تو را بدست می‌آورم.

پیامم به برادران و خواهرانم این است که با انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و مکروهات تقوای خویش را حفظ و پاسدار انقلاب اسلامى باشید و زیبنده‌ترین هدیه به معبود نماز است.

شما برادران خود را مجهز به سلاح ایمان و علم سازید و لحظه‌اى غافل مباشید که حساس‌ترین مسئولیت‌ها اکنون بر دوش شماست شما رهبران فکرى و معنوى این امتید و بیانات امام امت را با گوش دل بشنوید و با تمام وجود در انجام فرامینش کوشا باشید.

خدایا! به پدر و مادرم و خانواده‌ام صبر و مقاومت و تلاش همراه با آگاهى عطا فرما و به همه دوستان و آشنایان من توفیق عطا فرما تا رضایت تو را معیار حرکت و انتخاب عمل خویش قرار دهند و همه شما را به خدا می‌سپارم و از خداوند می‌خواهم که مرا ببخشد و با شهداى کربلا محشور گرداند.

والسلام على من اتبع الهدى»

منبع: فارس


منبع : دفاع پرس