تاریخ : 1401,دوشنبه 24 مرداد15:14
کد خبر : 92363 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بازدید مدیرعامل موسسه ایثار از آسایشگاه جانبازان کرمان



مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان کرمان با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بازدید مدیرعامل موسسه ایثار از آسایشگاه جانبازان کرمان
در انتهای سی‌ویکمین سفر استانی ریاست جمهوری، حجت الله امانی به نمایندگی از معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آسایشگاه جانبازان این استان بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار پس از این دیدار گفت: در کنار جانبازان بودن و شنیدن مطالبات آنان و تلاش جهت رفع نیاز ایشان بزرگترین تکلیفی است که بر دوش ماست. نکته‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس را در این آسایشگاه شنیدم و با رویکرد مثبت و حمایت همه‌جانبه‌ای که آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی دارند و بستر استاندارد و خوب موسسه‌ ایثار کرمان، بسیاری از درخواست‌های این بزرگواران رفع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کرمان اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه‌ها برای جامعه‌ ایثارگری است و در حوزه‌های رفاهی مانند رستوران، در حوزه ورزشی شامل مجموعه آبی و سالن چندمنظوره‌ توپی و در حوزه درمانی در بخش‌هایی مانند گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیوگرافی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و سونوگرافی با پزشکان تخصصی و عمومی و نیز خدمات پرستاری در منزل، خدمت‌گزار جامعه ایثارگری است.

منبع : ایثار