تاریخ : 1401,سه شنبه 25 مرداد19:00
کد خبر : 92383 - سرویس خبری : عکس

عزاداری جانبازان ورزشکار تهران در هفتم امام(ع)/تصاویر


عزاداری جانبازان ورزشکار تهران در هفتم امام(ع)/تصاویر

مراسم عزاداری و مصیبت در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران شهیدشان با حضور باشکوه جانبازان ورزشکار نخاعی، قطع عضو و اعصاب و روان در محوطه بیرونی سالن ورزشی بقیه الله، واقع در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار گردید.

فاش نیوز - به مناسبت هفتم شهدای عاشورا، عصر روز گذشته مراسم عزاداری و سینه زنی ورزشکاران جانباز تهران در باشگاه بقیه الله تهران برگزار شد.

طبق سنت سال های گذشته، مراسم عزاداری و مصیبت در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران شهیدشان با حضور باشکوه جانبازان ورزشکار نخاعی، قطع عضو و اعصاب و روان در محوطه بیرونی سالن ورزشی بقیه الله، واقع در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار گردید.

 به گزارش خبرنگار ما پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط جانباز نخاعی "شکرالله وفایی" سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی سابق بنیادشهید و قائم مقام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مورد فلسفه قیام عاشورا و تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت آن بر رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای کشور، به ایثار و از خودگذشتگی و صبوری جانبازان اشاره کرد و گفت: این فرهنگ عاشورا بود که فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه و بین جوانان نهادینه کرد تا جایی که شاهد ایثار و ازخودگذشتگی عزیزانمان بودیم و شهدای بسیاری را تحت عنوان دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت تقدیم کرده ایم.

در ادامه برنامه کربلایی "حسن جعفری" از ذاکرین اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت و نوحه خوانی در رسای حضرت اباعبدالله(ع) پرداخت و حال و هوای محرم در دوران دفاع مقدس را در بین جانبازان حاضر زنده کرد.

در پایان این برنامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد و حاضرین بر سفره کریمانه امام حسین(ع) نشستند.

گفتنی است تعدادی از مسئولین بنیادشهید از جمله "ناصر فخاری" مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این برنامه حضور داشتند.

گزارش از فاش نیوز

عکس از الهه مشهد