تاریخ : 1401,پنجشنبه 27 مرداد14:32
کد خبر : 92448 - سرویس خبری : آزادگان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با آزادگان



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با آزادگان دیدار کرد و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه، با دو آزاده سرافراز و یک خانواده گرانقدر آزاده متوفی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر جمال اسدی در جریان این برنامه با آزادگان سرافراز «کاظم عبدالعلی زاده»، «احمد قیطاسی» و خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده گرانقدر آزاده متوفی «حسن قیطاسی»، اظهار داشت: امروز و به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به محضر آزادگان استان رسیده ایم و از ایستادگی آنها تجلیل می کنیم و دیدار با خانواده های معظم آزادگان متوفی نیز یکی دیگر از برنامه های بنیاد است.

گفتنی است، که در این دیدارها سعید قاسمی مسئول صندوق ذخیره شاهد و احسان مظفری سرپرست بنیاد شهرستان ایلام نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است که آزاده و جانباز ۳۵ درصد متوفی «حسن قیطاسی» در مهران به اسارت درآمد و پس از ۲۶۵ روز اسارت در بند نیروهای رژیم بعث عراق به میهن بازگشت و آزاده و جانباز گرانقدر «کاظم عبدالعلی زاده» نیز در مهران اسیر دشمن متجاوز شد که پس از تحمل ۳۶۱۳ روز اسارت، به وطن خود باز گشت.

حمیدرضا مرادی