تاریخ : 1401,دوشنبه 31 مرداد14:20
کد خبر : 92529 - سرویس خبری : اخبار

نامه شکوائیه جانبازان نخاعی به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس


نامه شکوائیه جانبازان نخاعی به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس

متاسفانه امسال سازمان برنامه و بودجه از واریز افزایش سالانه حق پرستاری جانبازان مطابق با افزایش حقوق کارگری (۵۷ درصد) استنکاف نموده و پنج ماه مراجعه و گفتگوی مکرر تشکل‌های جانبازی...

فاش نیوز - جمعی از جانبازان قطع‌نخاعی با ارسال شکوائیه ای خطاب به حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به قصور دولت در اجرای قانون و افزایش قانونی حق پرستاری جانبازان واجد شرایط شدند.

در این شکوائیه آمده است:

برادر گرامی، جناب آقای حجت‌الاسلام پژمان‌فر
رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی
سلام‌علیکم؛
با احترام، همانگونه که مستحضرید بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس ماده ۲۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، موظف به پرداخت حق‌ پرستاری به ایثارگران مشمول و دولت مکلف به تامین اعتبار و افزایش سالانه آن در چارچوب تعیین شده در این ماده مطابق با نرخ دستمزد حقوق کارگری و افزایشات آن است.

اما متاسفانه امسال سازمان برنامه و بودجه از واریز افزایش سالانه حق پرستاری جانبازان مطابق با افزایش حقوق کارگری (۵۷ درصد) استنکاف نموده و پنج ماه مراجعه و گفتگوی مکرر تشکل‌های جانبازی با رئیس سازمان برنامه و بودجه جناب آقای میرکاظمی به نتیجه نرسیده است.

این درحالی است که این سازمان همچنان از پرداخت افزایش سالانه حق پرستاری مطابق با ماده ۲۶ قانون جامع خودداری می‌کند. بنابراین؛ از جنابعالی به عنوان رئیس و همچنین اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم در راستای رسالت و وظایف این کمیسیون؛ سازمان برنامه و بودجه را وادار به تمکین به قانون که اساس حکمرانی است، کنند.
  
       من‌الله التوفیق         
  جمعی از جانبازان قطع‌نخاعی