تاریخ : 1401,یکشنبه 30 مرداد15:51
کد خبر : 92535 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

اردوی سیاحتی و درمانی جانبازان بصیر و کانادین



همایش اردوی یک روزه سنجش و ارزیابی سلامت گروه‌های ویژه جانبازان بصیر و کانادین (قطع پا) در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در همدان برگزار شد.
 
اردوی سیاحتی و درمانی جانبازان بصیر و کانادین در همدان برگزار شد
بدر راستای تکریم ایثارگران، اردوی سیاحتی و درمانی ویژه جانبازان بصیر و کانادین و خانواده آنان در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار همدان برگزار شد.
در این برنامه مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان ضمن ادای احترام به مقام جانبازان شهید و شهدای دفاع مقدس با بیان اینکه جانبازان بصیر مظهر ایثار و فداکاری هستند، گفت: جانبازان بصیر ما مانند چراغی فروزان در جامعه می‌درخشند و ما باید از این عزیزان درس فداکاری و ایثار بگیریم، همه ایثارگران ما در واقع سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که با استفاده از تجربیات و افکار ایثارگرانه آن‌ها می‌توان جهت تداوم و استقرار حکومت اسلامی گام برداشت.
مدیرکل بنیاد استان با بیان اینکه جانبازان مانده‌اند تا به ما راه رستگاری بیاموزند، اظهار داشت: به یقین حماسه‌آفرینی این قهرمانان در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع‌مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است و خاطره از خودگذشتگی و ایثارشان در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردو است که با چند هدف ارتقای سطح نشاط و شادابی و اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و متخصص انجام می‌شود.
در این همایش علاوه بر پایش سلامت توسط پزشکان متخصص برنامه‌های ورزشی، فرهنگی نیز برگزار شد.
همچنین پایش سلامت جانبازان معزز توسط معاونت بهداشت و درمان اجرا و مسائل و مشکلات پیش روی جانبازان مطرح شد.
گفتنی است استان همدان مفتخر به داشتن 11 جانباز بصیر، 5 جانباز کانادین و 4 جانباز همی‌پلژی است.

منبع : ایثار