تاریخ : 1401,شنبه 05 شهريور17:33
کد خبر : 92706 - سرویس خبری : استان ها

شهادت جانباز نخاعی البرزی


شهادت جانباز نخاعی البرزی

جانباز ۷۰ درصد «ابراهیم نیکخواه بهرامی»، پس از سال‌ها صبوری بر جراحت‌های جنگ تحمیلی صبح امروز به خیل شهدا پیوست...

فاش نیوز - سرباز جانباز دفاع مقدس«ابراهیم نیکخواه بهرامی»، از جانبازان 70 درصد نخاعی و ضربه مغزی که وضعیت جسمی بسیار دشواری داشت، پس از سال‌ها صبوری بر جراحت‌های جنگ تحمیلی، صبح امروز دعوت حق را لبیک و به خیل شهدا پیوست.

جانباز ۷۰درصد، «ابراهیم نیکخواه بهرامی» به خیل شهدا پیوست

این سرباز جانباز دفاع مقدس از جانبازان 70 درصد نخاعی و ضربه مغزی با وضعیت جسمی بسیار دشواری بود به خاطر شرایط سختی که داشت مدت های مدیدی در آسایشگاه جانبازان امام خمینی تهران بستری بود. وضعیت این جانباز صبور طوری بود که علاوه بر اینکه دو پا و یک دستش از کار افتاده بود، به سختی هم قادر به تکلم بود. اینها فقط مشکلات عیان و قابل مشاهده او بود و دردها و مشکلات جسمی و روحی بسیاری هم داشت که خودش به در تنهایی اش با آنها می سوخت و می ساخت.

گفتنی است پیکر پاک این جانباز شهید، فردا یکشنبه ۶ شهریورماه تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

شایان‌ ذکر است شهید «ابراهیم نیکخواه بهرامی» متولد چهاردهم خرداد سال۱۳۴۱در یکی از روستاهای استان زنجان بود، خرداد ماه سال‌ ۱۳۶۱ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش، از ناحیه سر و گردن به شدت مجروح و ضربه مغزی و قطع نخاع شد.

او که سال ها بود با همین وضعیت تشکیل خانواده داده و در فاز چهار مهرشهر کرج ساکن بود و زندگی می کرد، سرانجام پس از سال‌ها صبوری بر رنج های ناشی از مجروحیت و جانبازی اش، صبح امروز شنبه ۵شهریور دعوت حق را لبیک و به خیل شهدا پیوست.

از این سرباز جانباز شهیدف یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

روحش شاد!