تاریخ : 1401,شنبه 12 شهريور15:49
کد خبر : 92751 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

غریبه‌ای در شهر ناسپاسان!


غریبه‌ای در شهر ناسپاسان!

محمد زارعی

فاش نیوز - بجای مرهم بودن برای زخم دل جانبازان مقدس، با هتک حرمت و تهدید، نمکی بر تاول‌های لاعلاج و زخم دردهای کهنه شده‌اند...

تو از ایکاش‌هایت بی‌نصیبی
تملق ناپذیری و عجیبی 

تو از مردان اهل جنگ بودی 
میان نسل امروزی غریبی!

پدر مقدسم! شمع جانبازی‌ات برای اقتدار و استحکام این نظام مقدس، بدون انتظار، با عشق به ولایت، مصداق شهید زنده اما بی نام سوخت و خانواده‌ات نیز دهه‌های متوالی پروانه صفت با زجر کشیدن از عشق اما با افتخار سوخت. اگر چه امروز حوزه های امنیتی و نظارتی نیز مدال افتخار سکوت را بر گردن خود آویخته اند و قداست جایگاهشان در حفظ آثار و ارزش‌های این نظام مقدس را تقدیم "هتک‌حرمت‌کنندگان" به شان و شخصیت جانبازان نموده اند!
شمع‌ها سوختند اما هنوز نور شمع‌ات به پای این نظام و ولایت سوسو می زند و ما نیز همچنان پروانه‌وار از پیله‌ی انزوای خود رانده شده‌ایم تا به امید و عشقِ پروانه شدن، بمانیم و مانند شمع وجودت فقط پای انقلاب حضرت موعود بسوزیم؛ زیرا معتقدیم که در این کوفه‌ی بی‌صبری، راهی جز چاه شدن برای تنهایی مولایمان امام خامنه‌ای نداریم.
موریانه ها بصیرت و ولایت‌مداری را نشانه گرفته‌اند و در جایگاه کادر درمان، بجای مرهم بودن برای زخم دل جانبازان مقدس، با هتک حرمت و تهدید، نمکی بر تاول‌های لاعلاج و زخم دردهای کهنه شده‌اند تا قرآن‌های روی نیزه بار دیگر تداعی کننده رسیدن قصه به "سر" باشد! اگر چه شاید هنوز دستگاه‌های امنیتی و نظارتی با استعانت از "کل یوم عاشورا کل ارض کربلا" فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته شده از مضامین عاشورایی بدانند!

والسلام علی من‌التبع‌الهدی
محمد زارعی