تاریخ : 1401,دوشنبه 07 شهريور13:48
کد خبر : 92757 - سرویس خبری : اخبار

دیدار معاون رئیس جمهوربا خانواده شهید «رحیم امیرسعادتی»



سید محمد حسینی و مدیران استان زنجان همزمان با سومین روز از هفته دولت (روز کارمند) با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» دیدار کردند.

 

دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهور و مدیران زنجانی با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» همزمان با سومین روز از هفته دولت (روز کارمند)، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور، «محسن افشارچی» استاندار زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مدیران کل استان زنجان با خانواده معظم جهادگر شهید «رحیم امیرسعادتی» دیدار کردند.

در این دیدار «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با معرفی بخشی از زندگی شهید «امیر سعادتی» اظهار داشت: شهید امیر سعادتی متولد ۱۳۳۱ و مجرد بوده که به عنوان جهادگر فعالیت داشت.

امیر علی نیکبخش خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در سال ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۵ به درجه شهادت نائل آمدند.

سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در برخی موارد از خود گذشتگی شهدا به حدی بود که اگر امروز بازگو شود فکر می‌کنند یک افسانه است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدا و خانواده آن‌ها هر چه داشتند در راه انقلاب و نظام تقدیم کردند، گفت: ما هر چه به این خانواده‌ها احترام بگذاریم و از آن‌ها تقدیر کنیم باز نتوانسته‌ایم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی با بیان اینکه واقعیت‌ها و رشادت‌های جنگ باید برای نسل جوان بازگو شود، اضافه کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، جان خود را تقدیم انقلاب کردند و بر این اساس دیدار با خانواده‌های شهدا یادآور این موضوع است که نباید این عزیزان را فراموش کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه پرچمی که شهدا بر افراشتند خانواده‌های آنان و دیگران باید این مهم را حفظ کنند، ادامه داد: شهدا مایه عزت، آبرو و افتخار ما هستند و هر جا اسم ایران در کشور‌های دیگر می‌آید این کشور را مظهر اقتدار، ایستادگی و مقاومت می‌دانند و این مهم بخاطر خون شهدای انقلاب اسلامی است و امیدواریم این مسیر را ادامه دهیم.


منبع : دفاع پرس