تاریخ : 1401,سه شنبه 08 شهريور12:26
کد خبر : 92799 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

تقدیر۱۳۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر از قاضی‌زاده هاشمی



بیش از 1300 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری‌های مداوم و جدی تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اعلام کردند.
 
 متن این بیانیه به شرح زیر است:
و ماالنصر الا من عندالله
بحمدالله پس از ماه‌ها تلاش‌های شبانه‌روزی ارادتمندان به ساحت قدسی شهدا و ایثارگران قدم نهایی برای احقاق حقوق جمع کثیری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته شد که به فرموده امام خامنه‌ای تکریم این عزیزان واجب بزرگ امروز و همیشه است.
بر خود واجب می‌دانیم بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جناب آقای دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پیشبرد اهداف عالی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در مراکز آموزش عالی کشور به جهت پیگیری‌های مداوم و جدی در خصوص تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را ابراز داریم؛ حسن تدبیر و تلاش موفق حضرتعالی بالاخص در شرایط کسالت که با زمان بررسی‌های این آیین‌نامه توأمان شده بود نزد خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بسیار گرامی است.
همچنین تلاش و همت والای مدیران ستادی من‌جمله جناب آقای دکتر زارع‌نژاد مدیرکل محترم حوزه ریاست و جناب آقای دکتر فقیه مدیرکل محترم آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر است.
با تلاش‌های مداوم و مستمر جناب آقای دکتر قاضی‌زاده و مدیران ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاهد شکل‌گیری همبستگی و اتحاد بین مسئولان کشوری من‌جمله هیئت محترم وزیران، قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری و سازمان سنجش آموزش کشور به جهت مرتفع نمودن مشکلات ایثارگران بوده‌اند.
بی‌شک علاوه بر ابراز سپاس و قدردانی خویش باور داریم برای دستیابی به مراحل بعدی این حرکت انقلابی و اجرای صحیح آیین‌نامه، خانواده‌های شاهد و ایثارگر همچنان نیازمند اقدام هوشمندانه و حسن‌تدبیر تحت زعامت جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی می‌باشند.
 و من الله توفیق
گفتنی است این بیانیه به امضای نمایندگان 1300 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر رسیده است.

منبع : ایثار