تاریخ : 1401,چهارشنبه 09 شهريور12:03
کد خبر : 92834 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

انتصاب مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سیدمهدی جولایی» را به عنوان «عضو هیأت مدیره و مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد» منصوب کرد.
 
انتصاب مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد

 متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:
جناب آقای سیدمهدی جولایی
با سلام
ابلاغیه اخیر دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری کامل مدیریت موسسه اندوخته شاهد و اداره آن بدست سهامداران اصلی در جامعه معزز ایثارگری که علیرغم تاکیدات معظم له در سال‌های گذشته به انجام نرسیده بود، فرصت مغتنمی را فراهم نموده تا توفیق تحقق فرمان رهبری معظم انقلاب و مطالبه دیرینه جامعه معزز شاهد و ایثارگر در این دوره به دست پرتوان فرزندان معزز شاهد فراهم گردد.
اینک که با تلاش همکاران اینجانب گام‌های اولیه با طراحی فرایند نحوه اجرای این اقدام برداشته شده است، ضرروت دارد مجموعه‌ای توانمند از فرزندان معزز شهدا این مأموریت را عملیاتی نمایند. در این راستا جنابعالی را که دارای سوابق اجرایی، تعهد و تخصص می‌باشید بر اساس مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۵ هیات امنا و هیات مدیره موسسه، به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیر عامل موسسه اندوخته شاهد منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و تخصصی موجود به ویژه در خانواده معظم شاهد و ایثارگر، زمینه تحقق این مهم را در چارچوب طرح ابلاغی به انجام رسانید.


منبع : ایثار