تاریخ : 1401,یکشنبه 13 شهريور19:07
کد خبر : 92920 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

کاروان لبیک یاحسین ۶ اربعین ۱۴۰۱ (۳):

تلاش‌های بی وقفه برای تهیه مقدمات حضور کاروان بزرگ جانبازان در راهپیمایی اربعین/فیلم


تلاش‌های بی وقفه برای تهیه مقدمات حضور کاروان بزرگ جانبازان در راهپیمایی اربعین/فیلم

مسئولین اجرایی گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار، به همراه تعداد دیگری از خادمان کاروان، در تکاپوی تامین محل اسکان زوار حسینی...

فاش نیوز - هم‌زمان با این که کاروان دل های مردم به سوی اربعین حرکت می کند و با نزدیک شدن به آن رویداد عظیم، تپش قلب ها سرعت می گیرد، مسئولین کاروان لبیک یاحسین 6 نیز تمام هم و غم خود را گذاشته اند تا پیش از رسیدن موعد حرکت این کاروان بزرگ، هماهنگی های لازم و ضروری انجام شود و امکانات مناسب و ممکن برای زائران جانباز ویلچری مهیا گردد.

  جانباز نخاعی حاج حسین اسرافیلی و جانباز حاج اکبر حسین زاده، مسئولین اجرایی این کاروان به همراه تعداد دیگری از خادمان کاروان، در تکاپوی تامین محل اسکان زوار حسینی بوده و در پی تلاش های خستگی ناپذیر خود در این مسیر، به کربلا سفر کرده اند تا پیش از رسیدن کاروان جانبازان، هر چه در توان دارند برای تامین محل اسکان و امکانات ضروری تلاش کنند.

 در فیلم های کوتاهی که مشاهده می کنید، گوشه ای کوچک از تلاش های خادمان کاروان به ویژه این دو جانباز کوشا را با وجود تمام سختی ها و محدودیت های جسمیشان مشاهده می کنید:

https://www.aparat.com/v/GrP4o

https://www.aparat.com/v/0CXz9

گفتنی ست این کاروان زیارتی اربعین، ششمین کاروان لبیک یاحسین جانبازان متشکل از جانبازان نخاعی، قطع عضو، اعصاب و روان و بصیر و خانواده هایشان و البته رزمندگانی می باشد که خود به عنوان خادمین همرزمانشان در این کاروان برای خدمت به جانبازان زائر حضور می یابند.

کاروان لبیک یاحسین 6 که امسال با تعداد نفرات بیشتری نسبت به سال قبل در حال تدارک برگزاری ست، حدود 120 زائر را راهی مسیر اربعین حسینی خواهد کرد که جانبازان و رزمندگان و خانواده هایشان را در برخواهد گرفت.

 

گزارش از شهیدگمنام
تصاویر از حاج اکبر حسین زاده