تاریخ : 1401,دوشنبه 14 شهريور15:00
کد خبر : 92926 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بین ما فرقی نیست؟!



آنا تهمتن - باسلام و عرض ادب؛ بنده همسر جانباز ۷۰درصد و آزاده می باشم. رئیس محترم مجلس، جناب آقای قالیباف و جواب آقای حاجی ترابی؛ شما فرمودید برای همسران و فرزندان شهدا هرسال مبلغی به عنوان فوق‌العاده اضافه گردد. آیا من و امثال بنده که از جوانی‌مان گذشته‌ایم و سال ها به پای جانباز اعصاب وروان، آن هم اسکیزوفرنی، عمرمان و جوانی‌مان را فدا کردیم؛ ماندیم تا بچه های جانباز را بزرگ کنیم و از خود جانباز نگهداری کنیم و در این راه سلاح ایمان و عزتمان از دست رفت و مهمتر از همه اعصابمان مثل خود جانباز شد و در این راه مثل شمع ذره ذره سوختیم و آب شدیم. بچه هامان عمرا نه محبت پدری دیدند و نه خنده و سلامتی پدر همیشه غمگین و دردناک و روحیه گرفته، آیا من و امثال من که ماندیم تا جانبازان و بچه های جانبازان بمانند و رشد کنند، آیا حقمان نیست که من کارمند با این حقوق بسیار کم دبیری به ما هم داده شود؟

آیا فرق نیست بین ما که جوانیمان را فنا کردیم و ماندیم به پای جانباز و اولاد جانباز و پیر شدیم. در این راه زندگی کردیم ولی طلاق نگرفتیم خالصانه و عاشقانه زندگی کردیم. حق من نوعی به فوق العاده نیست اما همسر شهیدی که فرزندانش را رها کرد و بلافاصله ازدواج مجدد کردن و تشکیل زندگی دادن و بچه های شهید را رها کردن آیا این خانم حقش هست حقوق فوق العاده؟!

واقعا کجای تاریخ چنین گفته؟ کجا روح آن شهید راضی و خوشحال می شود. والله این توهین به خود شهید که احسنت زن تو به پای امانتی تو ننشست و بچه هات را رها کرد و رفت. حالا از حق و حقوق تو خانم استفاده می کند. گرچه در این مملکت ما همیشه بی عدالتی بوده و خواهد بود والسلام.

اگر شخص عادی هستی که نوشته بنده را می خوانی این را پیگیری کنید امارات جز انسان قرار دهید نه اینکه بگوئید وظیفه تونه. بگویند می خواستی با جانباز ازدواج نکنی! چون آخرتی هست که در پیشگاه خداوند منان من از شما شکایت کنم؛ در آنجا حقم را که در این دنیا پایمال کردی، در آنجا ازت بگیرم‌. والسلام