تاریخ : 1401,شنبه 19 شهريور12:38
کد خبر : 93020 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

تشریح برنامه و خدمات موسسه ایثاربه ایثارگران



مدیر عامل موسسه‌ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: علاوه بر افتتاح دو پروژه‌ اقامتی قم و اردبیل، مراکز ایثار استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی،‌ سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند.
 
اقدامات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در جهت ارائه خدمات بهتر به ایثارگران
 به همت موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، در هفته‌ دولت دو مرکز اقامتی در استان‌های اردبیل و قم توسط دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
حجت‌الله امانی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره‌ موسسه‌ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در رابطه با این دستاوردها اظهار کرد: با تلاش‌ اعضای موسسه‌ ایثار و کمک‌های مسئولان بنیاد در تمام زمینه‌ها، شاهد قدم‌های مثبتی جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه‌ی معزز ایثارگری هستیم.
امانی ادامه داد: علاوه بر دو پروژه‌ اقامتی قم و اردبیل که اتفاق‌ بسیار بزرگی در این حوزه جهت خدمات‌رسانی به ایثارگران و ایجاد فرصت‌های جدید‌ شغلی بود، مراکز استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی،‌ سیستان و بلوچستان و تهران بزرگ نیز در مسیر تحول قرار دارند و با نوسازی و تجهیز این مراکز بستر بهتری را برای رفاه جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا فراهم کردیم.
وی خاطرنشان کرد: به زودی خبرهای خوش دیگری نیز در ابعاد مختلف موسسه ایثار خواهیم‌ داشت که اعلام‌ می‌شود و با توجه به استقبال جامعه‌ ایثارگری و آحاد مردم از مراکز ایثار، این روند تلاش شبانه‌روزی ما مستمر خواهد بود تا خدمات‌رسانی مؤسسات ایثار را به حداکثر میزان ممکن برسانیم.

منبع : isaar.ir