تاریخ : 1401,دوشنبه 21 شهريور18:03
کد خبر : 93031 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

۷۰سال خباثت و ادامه دشمنی با ایران


 ۷۰سال خباثت و  ادامه دشمنی با ایران

سید جواد هاشمی فشارکی

فاش نیوز - ملکه  سرزمین روباه‌های مکار انگلیس پس از ۷۰سال فتنه‌گری وجنایات در کشورهای مختلف جهان در سن ۹۶ سالگی مرد.

در خبر ها آمده است ملکه پیر و فرتوت انگلیس مرد و بی درنگ فرزندش یدون هیچ انتخاباتی جایگزین او شده است.

در این نوشتارچکیده پرونده سیاه ملکه انگلیس، خیانت‌های مارگارت تاچر، معروف به بانوی آهنین و شراکت آنها در جنایات گذشته و جلوه دادن روباه پیر استعمار در نقش منجی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

اما حکایت روزنامه های مدعی اصلاحات جالب توجه است که با تصاویر بسیار بزرگ با حالات خندان و جذاب از این کفتار و با تیترهای خانم نخست وزیر؛ بانوی آهنین دیگر، کلید دار شماره 10 در دست یک زن؛ چهره نابغه بریتانیا؛ میراث دار مارگارت تاچر؛ بازگشت به تاچریسم و.... ذوق زدگی خود از تحولات سرزمین روباه پیر استعمار نشان دادند که جای بسی دارد.

اینکه با روی کار آمدن یک ماده گرگ انگلیسی روباه صفت به نام لیز تراس -که یک سیاستمدار ضد ایرانی دیگر در انگلیس است- بدون توجه به ماهیت دولت استعمارگر بریتانیا و مرگ ملکه، آنها چگونه به استقبال این تحولات رفته و آن را بزک کرده اند جای سوال دارد. اینها اگر دین ندارند،کاش لااقل آزاد مرد بوده و به این موارد توجه می کردند.

 پرونده سیاه انگلیس در ایران

چکیده عملکرد انگلیس در تاریخ ایران شامل کشتار ۹ میلیون نفر -یعنی نیمی از جمعیت ۱۸ میلیونی ایران در جنگ جهانی دوم -و جنایت جنگی این روباه پیر در طول تاریخ معاصر است. در دهه ۳۰ مشارکت در کودتای ضد نهضت ملی نفت؛ در ️دهه ٤۰ غارت نفت ایران، در️دهه ۵۰ کمک به سرکوب ملت ایران که انقلاب به پیروزی منجر نشود؛ در️دهه ۶۰ کمک به صدام علیه ایران؛ در️دهه ۷۰ سازماندهی و ایجاد فتنه در ایران؛ در️دهه ۸۰ سازماندهی مجدد برای ایجاد فتنه های جدید در ایران؛ در️دهه ۹۰ کمک به ترور ایرانیان و تحمیل برجام پرخسارت است.

اما در راس همه این خباثت ها و در طول سالهای گذشته جاسوس پروری و نفوذ در ارکان نظام ایران یکی از اقدامات موذیانه روباه پیر استعمار بوده و بخش عمده آن ثمره سلطنت این ملکه به درک واصل شده است.

کارنامه سیاه ملکه

ملکه منفور سرزمین روباه‌های مکار بعد از ۷۰سال فتنه‌گری و جنایات در کشورهای مختلف جهان در سن ۹۶ سالگی فوت کرد. این زن اگر چه ممکن است برای کشورش دستاوردی داشته باشد اما برای مردم جهان جز فتنه‌گری، کشتار، غارت‌گری، نفوذ، استعمارگری، کودتا و به خاک و خون کشیدن ملت‌ها ثمره دیگری نداشت است و ناله و نفرین میلیون ها انسان مظلوم بدرقه راه این جنایتکار تارییخ خواهد بود و بی‌شک ملکه پیر جنایتکارترین زن تاریخ انگلیس است.

 خیانت‌های مارگارت تاچر

  مخالفت با دولت موقت منصوب امام خمینی در اوایل انقلاب؛ حمایت از تجاوز نظامی امریکا به ایران ( طبس دراردیبهشت 1359 )؛حمایت از گروه های تروریستی در حمله به کنسولگری ایران در منچستر و دفتر هواپیمایی ایران در لندن در سال 1360؛ اخراج  5 دیپلمات ایرانی از انگلستان در خرداد 1363؛ حمایت از توهین سلمان رشدی به پیامبر اسلام (ص)؛ معرفی کردن ایران به عنوان کشوری تروریست،حمایت از سازمان منافقین و درخواست جایگزین شدن آن در سازمان ملل از جمله نقاط سیاه کارنامه تاچر بشمار می رود.

همچنین حمایت از اشغال سفارت ایران در لندن توسط تروریست های عراقی و حمایت گسترده از صدام جنایتکار در جریان جنگ تحمیلی و..... در کارنامه سیاه بانوی ملقب به آهنین بریتانیا قرار دارد.

 نقش نخست وزیر جدید انگلیس در جنایات گذشته

نخست وزیر جدید با سابقه 60 مسئولیت های بالایی در انگلیس و طبعا مشارکت در جنایات روباه پیر در دنیا داشته است و قطعا این رویه را نیز ادامه خواهد داد. در حالی که این کفتار پیر نیز تا کنون 60 سال سابقه وزارت و... را دارد و اکنون که نخست وزیر شده مدعیان دروغگوی اصلاحات؛ ایراد نگرفتند که چرا بازنشسته نشده است.

روباه مکار انگلیس در نقش منجی 

عجیب این است که مکرر این دولت مکار از کشورهای اسلامی ایراد مردم سالاری گرفته و بر همین اساس فتنه  و نقش های ش را پیاده می کندکند. درحالی که خود بویی از آن نبرده و براساس نظام پادشاهی مادام العمر اداره می شود.

اگر چه آن قدر این جماعت اصلاح طلب پست هستند که درمورد انتصاب مورثی و غیر مردم سالاری بودن انگلیس حرفی نمی زنند و به سلطنت مادام العمری اعتراض نمی کنند. اما برای کشور ما که رهبری در کشور ما تاکنون مورثی نبوده و با رای خبرگان مردم انتخاب و با خبرگان نظارت می شود ایرادهای بنی اسرائیلی می گیرند.

  باکینگهام شاهنشاهی طبقاتی

کاخ سلطنتی باکینگهام انگلیس درلندن واقع و به ابعاد ۱۰۸متر در ۱۲۰ متر و ارتفاع آن ۲۴ متر است.  شامل ۷۷۰۰۰ متر مربع زمین و دارای اتاق‌های مجلل و آثار هنری و سنگ مرمرنمای رنگارنگ که محل اقامت مقامات خانواده سلطنتی و محل کار ۴۵۰ نفر است. این بنا نماد تمام عیار اشرافیت و تبعیض طبقاتی در کشور انگلیس می باشد.

 دیکتاتوری مطلق شاهی

ملکه ( پادشاه ) انگلیس از اختیارات بی شماری در حوزه های قضایی، تقنینی، اجرایی نیروهای مسلح، سیاست های کلان کشور و سیاست خارجی برخوردار است.

همچنین فرمان جنگ و صلح، حق توشیح و الغای همه قوانین (بالاتر از حق وتو) عزل و نصب های مقاماتحق  را دارد و هیچ نهاد ناظری بر او وجود ندارد. در حالی که در کشور ما تفکیک قوا وجود دارد و بر رهبری نیز مجلس خبرگان نظارت دارد.

بریتانیا کعبه آمال دوتابعیتی ها

تعداد قابل توجهی از هموطنان تابعیت بریتانیا را اخذ کرده و در حال تردد به آن هستند. یکی از موضوعات نیز مدیران دوتابعیتی هستند که با تکیه بر مسولیت دل در گروی غرب دارند. در میان همه اینها اخذ مدرک شبه ناک کارشناسی ارشد و دکترای حسن روحانی طی 17 سال و تردد حدود ۷۰ سفر وی به اسکاتلند و انگلیس قابل توجه و نیازمند بررسی مجدد است و ابهامات و در این خصوص سوالات زیادی بی پاسخ مانده است.

سخن پایانی اینکه جنایات انگلیس در همدستی با امریکای سلطه گر در تاریخ بسیار گسترده است و پایانی ندارد. ولی همانطور که شعار مرگ برروسیه مردم مسلمان ایران جواب داد و امپراتوزی شوروی از هم فرو پاشید؛ شعار مرگ بر انگلیس نیز به ثمر خواهد نشست و این وعده الهی می باشد.

اینکه خبیثی رفت و خبیث دیگری آمده به کنار، اما عجیب این است که اصلاح طلبان بی بته مکرر برخی ضعف های ایران اسلامی را برجسته می کنند ولی از انگلیس مکار نه تنهایی ایراد نمی گیرند.

بلکه مرگ ملکه در سالروز یوم الله شهدای 17 شهریور و روی کار آمدن یک ماده گرگ انگلیسی ضد ایرانی دیگر باعث شده که آب از دهانشان راه بیفتد و تبدیل به تیتر اول شده است و در محافل داخلی شان به عزا نشسته اند. علیرغم عیان بودن ماهیت خباثت آمیز انگلیس مکار ظاهرا قرار است این روند سرسپردگی همچنان ادامه یابد. اما اینان مصداق آیه شریفه صم بکم عم فهم لایبصرون هستند.

لعنت الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

دکتر سیدجواد فشارکی