تاریخ : 1401,دوشنبه 21 شهريور12:53
کد خبر : 93076 - سرویس خبری : اخبار

سرکشی جهادی مدیرکل بنیاد شهید ایلام از موکب های اربعین حسینی


سرکشی جهادی مدیرکل بنیاد شهید ایلام از موکب های اربعین حسینی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از موکب های اربعین حسینی(ع) بازدید و در جریان مسائل و مشکلات زوار کربلای معلی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جریان بازدید خود که به منظور بررسی وضعیت‌ موکب های شهدای شهرستان‌های ملکشاهی، مهران و دهلران در روز شنبه ۱۹ شهریورماه صورت گرفت پس از حضور در موکب این ها  از موکب بزرگ دهلران و شهدای روستای بیشه نیز بازدید کرد.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید ایلام در جریان این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه و لطیف صادقی فرماندار شهرستان دهلران او را  همراهی می کردند، ضمن بررسی نیازمندی‌های موکب‌های مستقر در منطقه و عرض خداقوت به خادمین اربعین حسینی(ع) از تلاش های آنان در ارائه خدمات به زوّار عتبات عالیات تقدیر و برلزوم رفع نیازمندی‌های موکب ها جهت رسیدگی بهتر به زائرین تاکید کرد.

اسدی در جریان این سفر پس از بازدید از تابلوهای تمثال مبارک شهدا روستای بیشه دراز و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه دهلران در مسجد روستا با اهالی آن گفتگو و از مهمان نوازی آنها در راستای خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در جریان این بازدید به صورت چهره به چهره با جمعی از ایثارگران نیز ملاقات کرد و به درخواست ها، مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.