تاریخ : 1401,پنجشنبه 24 شهريور20:12
کد خبر : 93151 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در باره مشکلات معسرین



رزمنده معسر - باسلام  و احترام  دوستان شبکه فاش نیوز؛ درود بیکران بر شهیدان و جانبازان.
در دولت اصلاح طلبان که خداوند ازشان نگذرد که بزرگترین ظلم را بر ایثارگران کردند و اگر نبود دخالت دلسوزان کشور کلمه ایثار و شهید و جانباز  ورزمنده و....را از صفحه روز گار حذف می کردند.
که راحت باشند و همان ۱۰۰نفر را که باهاشن تبانی کرده بودند سیر می کردند و لذا چون خانه از بست پای ویران بود پس با کمبودها و ناملایمات  راحتر می شد کنار آمد.
واینکه به هر نحوی حتی اگر لازم بود خزانه کشور را خالی کنند از گرانی ها جلو گیری می کردند.
واین نه به خاطر مردم بلکه به خاطر اینکه صدای مردم کمتر در بیاد و آنها هم در اختلاس و رانت و دزدی خود و دار ودسته شومشان راحتتر باشند.
ولی در این دولت و مجلس بسیاری می خوان مشکلات مردم حل شود و مخصوصا ایثارگران؛ ولی به علت گماشتن کار به دست آدم های بی سواد و خنگ مشکلات زیاد شده.
در اسفند ۱۴۰۰ در تصویب حقوق معسرین عیان و آشکار کمترین حقوق کارمندان دولت ذکرشده و یک آدم عاقل که سواد خواندن داشته باشد می فهمد آن را  ولی افسوس!
واقعا گرانی در طی این چند ماه لهمان کرد و چوب بی سوادی یک عده را خوردیم.
البته بیشتر هم  مربوط میشه به اینکه این گروه معسرین اکثرا در حد ۹۵در صد بی سواداند و نمی توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند و کسی هم که مجدانه دنبال کارشان باشد در مجلس و دولت نداریم. آقای نوروزی مسئول ماست و تنها چیزی که بیاد ندارد این گروه اند. البته گروهی هم زیر نظر بنیاداند که بدتر.  
از وقتی آقای قاضی زاده آمده تمام گفته ها و نوشته هایش را نگاه کنی یک حرف و یک کلمه در باره مشکلات معسرین به میان نیاورده و شاید به ضرر و زیانَشان هم کار کرده. 
ولی به هر حال از زحمات شبکه فاش نیوز تشکر می کنیم و توقع داریم که طبق مصوبه مجلس که بناست و تصویب شده معوقعه این ۵ ماه  گذشته و حتی سال گذشته که همین اشتباه  شده است را دنبال کند.