تاریخ : 1401,پنجشنبه 24 شهريور20:50
کد خبر : 93153 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در باره استخدام فرزندان شهدا و جانبازان



تاج محمد شورابی(مشاور مدرسه) - استخدام فرزندان معزز شهید و جانبازان 70 درصد (وفق ماده 87 برنامه ششم توسعه) که حدودا 2سال پیش (24/1/1400) ثبت نام نموده و همزمان ماده 28 با فاصله ی کم از این تاریخ برگزار شد که در ماده  28 (افراد عادی) از آن زمان توسط آموزش و پرورش دوبار استخدام شده اند ولی فرزندان معزز شهید و 70 درصد همچنان سرگردانند به ویژه تکمیل ظرفیت ها و دستگاه های اجرایی.
از شما بزرگوار تقاضا د ارم که به مسئولان وقت تذکر دهید که علت چیست و چرا فرزندان عزیز، منت کش و یا سرگردان باشند؛ چون شرط اشتغال بنیاد که نادرست می باشد این است که بیمه هم نباید باشند و دانشجو هم نباید باشند که اشتباه است و چندین بار مکاتبه ای و حضوری داشته ام که توجهی نکرده اند و باعث شده که به خاطر قبولی در آزمون بیمه و درآمد موقت خود را به هوای استخدام قطع کند از طرفی هم قبول شده ولی 2سال امروز و فردا شود. از کجا امرار معاش کنند؟
 ضمنا آقای مهندس اوحدی قول داده بود که دو ماه بعد حتما آزمون دوم برای فرزندان شاهد می گذاریم و لازم نیست خیلی عجله کنند؛ ولی در زمان رئیس جدید توجهی نشده است.
توضیح:
1- کسانی که در آزمون 24/1 فرزندان شهید و تکمیل ظرفیت قبول شده اند کلا ابلاغ آنان تا 1ماه دیگر تکمیل شود.
2- آزمون جدید مخصوص فرزندان شهید و 70 درصد ابلاغ گردد تا این فرزندان عزیز سریع استخدام شوند که این حقوق کمک کار آنان می باشد چون همه بی پول هستند و محتاج... استخدام جدید فرزندان شهید 70 درصد باعث می شود در آزمون های دیگر نوبت به فرزندان زیر 70 درصد برسد.

  با احترام: تاج محمد شورابی - مشاور مدرسه