تاریخ : 1401,یکشنبه 27 شهريور21:06
کد خبر : 93169 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

پنج پیشنهاد یک جانباز اعصاب وروان



لطف الله علیپور - بسمه تعالی سلام علیکم؛ ریاست محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و مسئولین مربوطه، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسسینی و دهه آخر ماه صفر، خواستم درد دلی و مطالبی با مسئولین مربوطه علی الخصوص افرادی که به نام شهدا و ایثارگران ارتزاق می کنند داشته باشم.

بنده جانباز 15 درصد اعصاب وروان بنا به تشخیص دکترین عزیز که به مصلحت بنیاد هست تشخیص داده شده ام. در عین حالی که از اول مجروحیت که بر اثر اصابت موج انفجار و پرتاب شدن از بالای کوه به دره که آسیب جدی به پا و کمروارد شده و آن همه مشکلات روحی و روانی که با قرص درمان می شویم و با گذشت 34سال الان هم شب ها کابوس و هراس ... هست و خیلی از شب ها زبان ولب های خود را به شدت گاز گرفتن وبر اثر آن درد ورنج تحمل کردن است و همچنین عارضه سقوط به دره درد کمر پا کشیدن وعدم توانایی ها و مشکلات دیگر که می دانم حوصله شنیدن ندارید میگذرم.

جناب مسئول ((پروانه سوخت شمع فروریخت شب گذشت)) ان شالله در عالم قیامت در محضر مولا و اماممان حضرت امام خمینی ره و شهدا در پیشگاه خداوند متعال خواهیم بود. اگر برخی از شماها باور ندارید، ما برحسب باورمان قدم بر داشتیم وب ر آن استواریم. با توجه به اینکه از این نامه ها خیلی دریافت کردید و ذهنتان پر است و حوصله خواندن هم ندارید اما لازم دانستم چند مطلب را یاد آوری و پیشنهاد کنم.

1 – در تعین در صد جانبازی عوارض قرصهاوسایر موارد را در نظر به گیرید چون تمام داروها عوارض دارند.

2 – در گروه اعصاب وروان صرف آن نیست بلکه دردها و مشکلات ناشی از آن فرد را مبنلا به دردهای دیگر به تروئید، دیابت، فشار خون و... مبنلا می کند، درتعین درصد لحاظ گردد.

3- خیلی از جانبازان و ایثارگران کمتر از25درصد نتوانستن ادامه تحصیل دهند فرصت را با پرداخت شهریه به خود این عزیزان برگردانید.

4- ایثارگران و جانبازان توانایی پول پرداختن ندارند دکتر بروند و دارو تهیه کنند. با دکترین متخصص و داروخانه ها و مراکز توانبخشی خودتان قرارداد ببندید و با بیمارستان های دولتی خصوصا که وزیر محترم بهداشت درمان انسان متدین است.

5 – نمایندگان محترم مجلس را مجاب کنید طرح تسری 25درصد را تصویب کنند.

از مسئولین محترم فاش نیوز خواهشمند است این مطلب را در صفحه اول یا بدون ویرایش از شما قرار دهند. ممنونم ودست بوس همه شما در این سایت.