تاریخ : 1401,دوشنبه 28 شهريور14:40
کد خبر : 93173 - سرویس خبری : جانبازان

تجلیل رییس بنیاد شهید از جانبازان در پیاده‌روی اربعین



فاش نیوز- حضور با شکوه کاروان ویژه جانبازان متشکل از جمعی از جانبازان قطع نخاعی و ویلچری مورد توجه زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته است.

به گزارش فاش نیوز، حضور گروهی جانبازان معزز که علی‌رغم مشکلات متعدد جسمی و گرمای هوا خود را به کربلای معلی رسانده و در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند جلوه‌ای دیگر به این راهپیمایی بخشیده است.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که در پیاده‌روی اربعین حضور دارد با حضور در جمع جانبازان از زحمات و صبر این عزیزان تجلیل کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمی اظهار امیدواری کرد با استعانت از ائمه اطهار (ع) و شهدای کربلا هر آنچه در توان دارد به کار گیرد تا مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان در اسرع وقت برطرف گردد.
کاروان سفر اربعین جانبازان با عنوان «لبیک یا حسین» در راهپیمایی اربعین حضور دارد و جانبازان ضمن حضور در موکب‌های نائب الشهید به پویش سراسری "همسفر من" زیارت اربعین به نیابت از شهدا پیوسته و به نیابت از شهدا به زیارت پرداختند.
حضور کاروان ویژه جانبازان و کاروان باشگاه جانبازان شهید مورد استقبال زائران و مسئولان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته که در جمع جانبازان حضور یافته و از این ایثارگران تجلیل و تمجید می‌کنند
.

 

منبع: ایثار


منبع : ایثار