تاریخ : 1401,شنبه 02 مهر14:33
کد خبر : 93305 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

جواب سربالای بنیاد میبد به جانباز ۷۵درصد



شهیدی- برادر من جانباز 75درصد است و 2سال پیش از طرف بنیاد شهید میبد به خانه داداشم مراجعه و گفتن حواله ماشین به اسمت در آمده است. بخدا از روزی که رفتن تا به امروز خبری از حواله ماشین نیست.

مادرم چند بار به بنیاد میبد رفت و من اسم آنها را می برم تا بدانند از چه شهری میبد در استان یزد هستیم. متاسفانه جواب سر بالا به مادرم دادند. حتی وکیلی در بنیاد شهید تا درب منزل آمده بود و به مادرم گفته بود  که حواله ماشین به شما داده اند و اگر نمی خواهید به قیمت 20 میلیون تومان به من بفروشید. اما مادرم گفته بود شما حواله را دادید که امدید دنبال آن، مگر خودم بچه ندارم که بخوام آن را به او بدهم.

متاسفانه برادرمن 10 سال است که ماشین ندارد و نه به او ماشین  و نه بودجه ای داده اند. حتی مادرم برای وام اقدام کرد اما به او گفته شد نداریم. نمی دانم واقعا پول های مملکت کجا می رود. ایا  هنوز هم سیر نشده اید.

 هر چند که من هرچی فکر می کنم که برای هر فرد داشتن یک خانه، درآمد و ماشین که بتواند با آن زندگی راحتی داشته باشد کفایت می کند. من نمی دانم چرا برخی از خدا بی خبران این همه پول مملکت را  غارت می کنند. اگر چه می دانند قرار است مدتی بعد بمیرند و نمی توانند آن را با خودشان ببرند. بخدا بعضی از آنها  حتی وقتی میمیرند لیاقت این که کفنشون کنند را ندارند.