تاریخ : 1401,شنبه 02 مهر17:07
کد خبر : 93330 - سرویس خبری : اخبار

"همرزم من" روی موج پیام



رادیو پیام و آوا با پویش «همرزم من» یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

 

مهدی شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا درباره ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس خود گفت: پیشرفت، اقتدار و صلابت کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه‌های خود و ایستادن در مقابل خطرات، از سرزمین و میهن خود دفاع کردند.

وی افزود: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا هم برای تبیین ارزش‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس و انتقال این آموزه‌ها به نسل جدید و اهمیت دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی کشور، یاد و خاطره شهدا، جانبازان و اسرا و مفقودین-دستاوردهای معنوی دفاع مقدس، تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

شهاب تالی با اشاره به مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد: رادیو پیام با برنامه‌های «مردان سرزمین آفتاب» که با ساختارهای نوین برنامه‌سازی به اهمیت دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی می‌پردازد. در این برنامه زندگینامه شهدا در قالب برنامه‌های صوتی و تصویری تولید و پخش می‌شود.

وی درباره رویکرد شبکه آوا و پیام در پخش موسیقی عنوان کرد: متون ادبی، حماسی با موضوع دفاع مقدس خواهیم داشت که به همراه موسیقی‌های مرتبط در بخش‌های شش گانه به پخش می‌رسد. رادیو آوا هم با برنامه «معرفی یک شهید» ضمن معرفی هر شهید در روز تولدش ترانه‌ای با موضوع شهید و هفته دفاع مقدس پخش می‌کند.

شهاب تالی در بخش پایانی بیان کرد: فضای مجازی و رادیونمای شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و رزمندگان دفاع مقدس پویش «همرزم من» را برگزار می‌کند و علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند خاطرات سال‌های جنگ تحمیلی را در آلبوم‌هایشان ورق بزنند، تصاویر ماندگار خود و همرزمانشان را از دوران باشکوه دفاع مقدس از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۴ رادیوپیام به رادیونمای پیام وآوا ارسال کنند تصاویر ارسالی با نام و تصویر ارسال کننده از رادیونمای پیام و آوا پخش می‌شود پس از داوری به تصاویر برگزیده هدیه نقدی از سوی شبکه پیام اهدا خواهد شد.

 


منبع : خبرگزاری مهر